شناسهٔ خبر: 67294880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

دلیل تعویض هری کین:انرژی بازی نداشت

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید دلیلش برای تعویض هری کین این بوده که این تیم نیاز به انرژی داشته است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا امتیازات را تقسیم کرده باشند. 

کین تک گل تیمش را در دقیقه ۱۸ این دیدار به ثمر رساند، اما عملکردش در زمین با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران تیم ملی انگلیس، ستاره‌های سابق این تیم و رسانه‌ها و همراه شد و این در حالی بود که ساوت‌گیت هم در دقیقه ۶۹ تصمیم گرفت که او را از زمین بیرون بکشد و اوله واتکینز را جایگزینش کند. 

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره دلیلش برای این تصمیم و بیرون کشیدن این ستاره سه شیرها از زمین بازی به خبرنگاران گفت: «ما در این بازی نیاز به انرژی داشتیم. دو بازی انجام داده بودیم و نیاز داشتیم که از بازیکنان با توان وانرژی بیشتر استفاده کنیم. 

باید بازیکنان پر توان و با انرژی بالا داشته باشیم که بتوانیم کار پرس را به خوبی انجام دهیم. هری (کین) در طول یک ماه فقط یک ۹۰ دقیقه برای بایرن مونیخ بازی کرده بود و بنابراین ما تصمیم گرفتیم که او را تعویض کنیم.»

برچسب‌ها:

نظر شما