شناسهٔ خبر: 67294846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

دیوانه شدم می‌خواستم سر کین داد بزنم

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:کارشناسان فوتبال انگلیس از سبک بازی هری کین برابر دانمارک متعجب و عصبانی هستند.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس دیشب در نمایشی پرانتقاد برابر دانمارک با تساوی 1-1 متوقف شد. 

سه شیرها که در بازی نخست با چاشنی شانس برابر صربستان پیروز شده بودند، دیشب فرصت خوبی برای قطعی کردن صعود خود داشتند، ولی با وجود اینکه ابتدا با گل هری کین پیش افتاده بودند، در نهایت به تساوی رضایت دادند. بازی انگلیس کند و بدون جذابیت بود و بسیاری را ناامید کرد.
کین با وجود گلزنی، در نیمه دوم تعویض شد و منتقدان از تصمیم گرت ساوتگیت حمایت کردند.

آلن شیرر گفت: «ساوتگیت در تعویض کین تصمیم درستی گرفت. وقتی به 30 سالگی می‌رسید، اولین تغییر در سرعت بازی شماست. این همان دلیلی بود که من به خاطر آن زود بازنشست شدم. هری در زمین کند بود و این بازیکنان کناری او را به دوندگی و تلاش بیشتر وادار می‌کرد. در چنین تورنمنت‌هایی این یک فاکتور کلیدی است. کین باید تعویض می‌شد و خروجش درست بود.»

گری لینه‌کر هم گفت: «هری پرس نمی‌کرد و در نیمه اول ما هیچ پرس و فشاری از او روی بازیکنان مقابل ندیدیم. سپس تیم عقب کشید و هری هم طبعا متمایل به عقب زمین شد. وقتی هم توپ به او می‌رسید، در موقعیتی قرار نداشت که بتواند شوت بزند. من واقعا بازی او را درک نمی‌کنم.»

ریو فردیناند نیز با تصمیم مربی انگلیس موافق بود: «کین من را دیوانه کرد و بارها می‌خواستم داد بزنم. برایم قابل درک نبود که مهاجم نوک تیم، نتواند همسان با دیگر هم‌تیمی‌هایش بازی کرده و کار آنها را تکمیل کند. من انگیزه و جدیت را در بازی او ندیدم. کین باید مدافعان دانمارک را پرس می‌کرد.»

برچسب‌ها:

نظر شما