شناسهٔ خبر: 67294788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلطانی: بیرانوند بداند جایگاه و اعتبارش را از دست می‌دهد

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند با جدایی از سرخپوشان و رفتن به تیم‌های دیگر اعتبارش را از دست می‌دهد.

صاحب‌خبر -

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان اظهار کرد: به هر حال ما و هواداران به خاطر یک بازیکن نمی‌توانیم ناراحت باشیم. تیم پرسپولیس با بهترین دفاع، هافبک، مهاجم، کادر فنی و مدیریت خوب توانسته قهرمان شود. بیرانوند هر موقع دلش می‌خواهد قراردادش را فسخ می‌کند و بعد برمی‌گردد. او باید بداند که باشگاه پرسپولیس سکوی پرتابش به تیم ملی فوتبال شده است. این گلر می‌تواند به تراکتور و یا تیم دیگری برود، اما او اعتبار خود را از دست می‌دهد. آقای درویش! از شما می‌خواهم که علاوه بر جذب سرمربی یک گلر هم بگیرید. دروازه‌بانان خوبی در ایران و خارج هستند که می‌توانند جانشین بیرانوند شوند.

او افزود: بازیکنان پرسپولیس آن قدر فصل گذشته خوب بازی کردند که توپ زیاد به سمت دروازه نیامد. بیرانوند چند توپ را از خط دروازه بیرون کشیده است. به نظرم دیگر نباید به بیرانوند التماس کنیم که دوباره به پرسپولیس برگردد. بزرگان زیادی در تیم پرسپولیس از جمله مرحوم همایون بهزادی، حسین کلانی و علی پروین و علی دایی بودند که آنها آمدند و با عزت هم از این تیم رفتند. حیف است که حرکات این دروازه بان اعصاب هواداران را خرد کند. من به درویش هم پیشنهاد دادم که بیرانوند را بیرون بیندازد و دروازه بانان خوبی داریم که می‌توانند به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کنند. اصلا به سمت دروازه سرخپوشان توپی نمی‌آید و رفیعی گلر جوان و گوهری دروازه بانی که به صورت قرضی به تیم آلومینیوم رفتند، می‌توانند درون دروازه قرار بگیرند و همین نفرات  جوان می‌توانند جای بیرانوند را به خوبی بگیرند.

سلطانی گفت: قلعه نویی هم در تیم ملی فوتبال جوان‌گرایی کرد و اتفاقی هم نیفتاد. به نظرم پرسپولیس هم از دروازه بان جوان در درون دروازه اش استفاده کند. بیرانوند هم از پرسپولیس برود هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و پرسپولیس باقی می‌ماند. او باید عقبه خود را هم ببیند که چطور به این جا رسیده است. من همیشه از بیرانوند حمایت کردم، اما این بار از حرکتش ناراحت شدم و به درویش گفتم که دروازه بانان خوبی داریم که می‌تواند جایگزین بیرانوند کند و نگرانی وجود ندارد.

خبرنگار: مریم طایفه

نظر شما