شناسهٔ خبر: 67294718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر

حاکمیت بهترین و مقتدر ترین فرد در رأس، پیام غدیر برای ما

غدیر به ما یاد داده است که در رأس حاکمیت باید بهترین و مقتدر ترین فرد قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حاکمیت بهترین و مقتدر ترین فرد در راس پیام غدیر برای ما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته گفت: غدیر به ما یاد داده است که در رأس حاکمیت باید بهترین و مقتدرترین فرد قرار گیرد. و همه ما موظف هستیم که پیام غدیر را به همه برسانیم.
حجت الاسلام عادل پور با اشاره به فرارسیدن سالروز ۷ تیر و شهادت دکتر بهشتی افزود: شهدا الگوی ما هستند و در انتخابات پیش رو الگوی عملی ما شهید رئيسی است.
وی یادآور شد: باید بررسی کنیم که سابقه این شش نامزد انتخاباتی و همراهان آنها چیست و آیا در خط شهدا هستند یا خیر و کدام یک ارزش محور هستند. 
امام جمعه خرمشهر گفت: کسانی که در بیرون از کشور تلاش می کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند همان افرادی هستند که برای تشدید تحریم ها تلاش کردند و بر طبل جنگ کوبیدند.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر خطبه ها ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بر جنایت های خود افزوده و امروز در نماز جمعه حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام خواهیم کرد.
وی با اشاره به گرمای هوا و مصرف بالای برق گفت: هنوز ۴۵ درصد مانده تا کابل های خودنگهدار در سراسر خرمشهر نصب شوند، از مسئولان استانی و کشور خواستار عنایت بیشتر به خرمشهر هستیم و از مردم هم می‌خواهیم مدیریتی در مصرف برق داشته باشند.

 

نظر شما