شناسهٔ خبر: 67294600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اعزام اردوهای راهیان نور در زنجان آغاز شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با ایام تابستان ۳ هزار و ۵۰۰ زنجانی از نقاط مختلف استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرصت خوبی است تا نسل چهارم با رشادت‌ها و دلیری‌های شهیدان آشنا شوند که استقبال جوانان از این اردوها بسیار خوب است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، زمینه‌ساز برای زیارت با معرفت است، افزود: باید اردوی راهیان نور به خوبی اجرا شود و حضور جوانان در مناطق جنگی پررنگ باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان عنوان کرد و گفت: به همین دلیل هر ساله تلاش می‌شود تعدادی از مردم زنجان به ویژه نسل جوان به این اردوها اعزام شوند.

کرمی با اشاره به اینکه امسال هم ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور اعزام خواهند شد، اضافه کرد: زائران اردوی راهیان نور شمال‌غرب در قالب ۱۲ دوره به منطقه عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه زائران زنجانی از یادمان‌های سیران بند، بوالحسن، بلفت سردشت و اردوگاه شهید نصرالهی بازدید خواهند کرد، گفت: اعزام اردوهای راهیان نور تا پانزدهم تیر ادامه خواهد داشت.

وی بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا برای اعزام کاروان‌های راهیان نور هم به دو منطقه جنوب و غرب کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است و باید جوانان امروز با دلیری‌های رزمندگان اسلام و انقلاب آشنا شوند.

نظر شما