شناسهٔ خبر: 67294506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام:

امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام با بیان اینکه امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست، گفت: علیرغم اینکه تا ۳۱ خرداد سال گذشته ۲۶ هزار تن گندم در تربت‌جام خریداری شده بود، اما امسال این آمار با ۲۲ درصد رشد به ۳۴ هزار تن رسید.

صاحب‌خبر -

باقر خدادادی در گفت و گو با ایسنا با تشریح آخرین وضعیت برداشت و خرید گندم در شهرستان گفت: بررسی وضعیت برداشت گندم نشان می‌دهد امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست و میزان خرید تضمینی این محصول استراتژیک در این خطه زرخیز به ۵۰ هزار تن خواهد رسید.

وی وضعیت شهرستان در خرید و تحویل گندم را بسیار مطلوب دانست و یادآور شد: تدابیر لازم اتخاذ شده تا کشاورزان بدون دردسر و در اسرع وقت محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام متذکر شد: چالش خاص کشاورزان گندم‌کار در حال حاضر پرداخت به موقع بهای گندم توسط دولت است و امیدوارم به زودی مطالبات کشاورزان نیز پرداخت شود.

خدادادی با بیان اینکه در موضوع خرید تضمینی گندم به صورت شبانه‌روزی پای کار هستیم، افزود: اقدامات لازم برای تسریع در تحویل و خرید گندم انجام شده و تاکنون ۹۵ درصد از اسناد گندم خریداری ‌شده در بانک کشاورزی ثبت شده که اقدام بسیار خوبی است.

انتهای پیام

نظر شما