شناسهٔ خبر: 67294470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه پيام نور زنجان؛

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد

زنجان- رئیس دانشگاه پيام نور زنجان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد

رویا کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، اظهار داشت: همزمان با برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در ایران ، باردیگر ماموریت رسانه های معاند بیگانه و معلوم الحال برای سنگ اندازی در جریان انتخابات ایران اوج گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که اقشار مختلف مردم سراسر ایران داغدار از دست دادن رییس جمهور مردمی و خادم ایران ، آیت الله رئیسی و همراهانشان هستند، اما شور انتخابات در جای جای ایران برای انتخاب فرد اصلح جهت ادامه راه مجاهدانه رئیس جمهور شهید فراگیر است.

کرمی بیان کرد: در این میان مثل تمام دوره های انتخابات قبلی در این 45 سال گذشته رسانه های معاند فارسی و انگلیسی زبان از شبکه معلوم الحال ایران اینترنشنال گرفته تا بی بی سی، صدای آمریکا، خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و سایت ها و شبکه های خبری همراه و همسو با سیاست های آمریکایی-صهیونیستی و ... بخش قابل توجهی از مطالب، برنامه ها، زمان، هزینه و انرژی نیروی کار خود را صرف سیاه نمایی فضای انتخاباتی پرشور ایران کرده اند.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه این روزها بسیاری از رسانه های جهان بر اطلاع رسانی از تحولات اندوهناک جنگ غزه و جنایات بی سابقه صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین متمرکز شده اند، رسانه های یاد شده که تحولات جنگ غزه را از زاویه ای وارونه و با هدف حمایت از جنایات ضدبشری رژیم اسرائیل به تصویر می کشند، بخشی از خبرهای خود با موضوع جنگ غزه را کاهش داده و با هدف دوگانه تحریف افکار عمومی جهان از جنایات صهیونیست ها از یک سو و نیز تخریب فضای انتخاباتی در ایران از سوی دیگر، در تقلا برای اثرگذاری بر فضای انتخاباتی ایران هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: مطرح کردن سوژه های تکراری نظیر تورم و گرانی و دیگر مشکلات جاری در کشور که بخش قابل توجهی از آن ریشه در اقدامات ظالمانه علیه جمهوری اسلامی دارد ، از جمله ترفندهایی است که برخی رسانه های همسو با دولت ها و رژیم های ضدایران، در تکاپو هستند تا از آن برای سرد کردن فضای انتخاباتی در کشور سوء استفاده کنند. 

وی ادامه داد: گره زدن مسائل و مشکلات مختلف در جامعه و کشور به انتخابات در شرایطی به عنوان خط خبری این روزهای رسانه های معاند با هدف کاستن از شور و نشاط انتخاباتی در حالی دنبال می شود که اصولا مهم ترین هدف از برگزاری انتخابات در هر کشور و مهم ترین انگیزه و هدف مردم برای شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رای، کمک به حل مسائل و رقم زدن سرنوشتی بهتر برای کشور از طریق خارج کردن افراد با توانمندی و اثرگذاری کمتر از صحنه های مهم تصمیم گیری، مدیریت و قانونگذاری و وارد کردن افراد متعهد و کاردان با توانمندی های بالا، افکاری خلاقانه و ایده هایی برتر است.

 این مسئول خاطرنشان کرد:رسانه‌های معاند با وجود هشدارهای مکرر جمهوری اسلامی ایران به کشورهای حامی مالی آن، همچنان با محوریت ایران ستیزی و ایران هراسی فعالیت می کند، از مدتها قبل مطالب و برنامه ای مختلفی را با کلیدواژه ها و عبارت های ادعایی نظیر "انتخابات مهندسی شده" ، "عدم شرکت در انتخابات" ، "رای نمی دهیم" و کلیدواژه ها و عبارات مشابه، در تقلاست تا به زعم خود، فضای انتخابات را سرد کند.

وی تصریح کرد: با همه این تقلاهای بیهوده و هزینه های هنگفت جهت دلسرد کردن مردم ایران باید به دو نکته توجه کرد اولا، این رسانه ها هیچ چیز تازه ای برای گفتن ندارند، گویی اغلب این رسانه ها بر پایه یک طرح و دستورکار مشخص و تعریف شده حرکت می کنند و نکته قابل تامل اینکه در کلیت کنشگری آن ها با محوریت انتخابات ایران، شاهد نوعی تناقض عینی نیز هستیم.

 کرمی گفت: آنچه مهم است اینکه وجود تمام ترفندها و توطئه های خارجی و داخلی، روز جمعه 8 تیر ماه 1403 ، سراسر ایران بار دیگر شاهد حضور پر شور و شعور مردم پای صندوق های رای برای انتخاب رییس جمهور خود خواهد بود و فتیله ماشین های تبلیغات ضد ایرانی و ضد انقلاب اسلامی، تا انتخاباتی دیگر و تا بزنگاهی دیگر، به نشانه رسوایی دوباره پایین کشیده خواهد شد.

فاطمه عسگری 

نظر شما