شناسهٔ خبر: 67294469 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه موقت شاهرود: ولایت‌مداری، اعتقاد به قوانین دینی و انقلابی، مدیریت، کارآمدی و فناوری شاخصه رئیس جمهور اصلح

شاهرود_ رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: ولایت‌مداری، اعتقاد به قوانین دینی و انقلابی، مدیریت، کارآمدی و فناوری در کنار هم و انتخاب درست باتوجه‌به این شاخص‌ها، ما را در برون‌رفت از مشکلات کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

امام جمعه موقت شاهرود: ولایت‌مداری، اعتقاد به قوانین دینی و انقلابی، مدیریت، کارآمدی و فناوری شاخصه رئیس جمهور اصلحبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و جنایت منافقین در انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی، اظهار کرد: قوه قضاییه نقش تعیین کننده‌ای در امنیت اخلاقی و اجتماعی و انوع امنیت و قدرت و اقتدار قوه قضاییه نقش تعیین کننده‌ای دارد و از مجموعه دادستان‌ها و دادیار‌ها و قضات پاک دست و دلسوز تشکر می‌کنم و باید بدکاران باید بترسند و روند خوبی است.
امام جمعه موقت شاهرود به مساله انتخابات اشاره و بر سرنوشت ساز بودن آن تاکید و افزود: هیچ موقع نظام ما به حساسیت این مقطع از تاریخ نبوده است و حوادث بسیاری تجربه کرده ایم، اما صحنه امروز بی نظیر از نظر حساسیت است و هوشیاری بالای مرد را می‌طلبد.
وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: جنگ غزه یکی از مسائل مهم است که به انتخابات ما سایه انداخته و رئیس جمهوری می‌خواهد که ایده‌های رهبری را تحقق دهد و تنها کشوری که از آرمان فلسطین حمایت می‌کند ایران است.
سعیدی خاطر نشان کرد: امروز پرچم دفاع از کیان اسلام به دست ایران اسلامی است و وضعیت ویژه مقاومت موضوع دیگری است که با همه وجود در میدان دفاع از فلسطین هستند و گرگ‌ها دندان تیز کردن برای این جبهه که ایران در راس آن است.
وی با تاکید بر اینکه ما دنبال جنگ نیستیم، تصریح کرد: ما می‌گوییم «نه جنگ، نه تسلیم» بلکه مقاومت فعال که جواب داده و بهترین راهکار است رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به عرصه بین الملل و نقش ایران، افزود: رئیس جمهور در کنار رهبری نقش دارد که آمان‌های انقلاب را در سطح جهان پیاده کند و شهید رئیسی اینگونه بود.
وی به تداوم جنگ اوکراین نیز اشاره کرد و گفت: ما نیاز به اقتدار ملی داریم تا به عنوان یک قدرت اول منطقه باید هدایت گر باشیم و باید توجه به این مهم کرد.
سعیدی به شرایط انتخابات آمریکا نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما در کشور مسائلی داریم که مردم باید بدانند در انتخابات چگونه انتخاب کنند.
وی به شکل گیری مجلس جدید توجه داد و افزود: باید یک دولت جدید و مقتدر در کنار آن باشد و مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد که مردم اشتغال و معیشت و مسکن و تورم را مورد تاکید دارند و مخرج مشترک این موضوع انتخاب رئیس جمهور پرکار و پرتلاش نیاز است که قدرت و قوت مدیریت داشته باشد و مشکلات را حل کند.
امام جمعه موقت شاهرود به برنامه هفتم اشاره و بر اجرایی شدن آن توسط رئیس جمهور آینده تاکید کرد و گفت: تداوم پروژه‌های نیمه تمام، مبارزه با فساد، اصلاح سیستم اداری کشور و اعتقاد به نوکر بودن و خدمت به مردم و تحریم که بسیار مهم است.
وی ادامه داد: آشوب داخلی و اخلال در امنیت شرق کشور و تقابل بین مجلس و دولت را دشمن دنبال می‌کند.
سعیدی با اشاره به راه حل مقابله با این تهدیدات گفت: ولایتمداری، اعتقاد به قوانین دینی و انقلابی و مدیریت و کارآمدی و فناوری که باید کنار هم قرار دهیم و با این شاخص‌ها درست انتخاب کنیم و اگر چند شاخصه مشترک بود باید مشکلات را ببینیم و با چه عنصری می‌توان این مورد را حل کرد.
وی عنصراصلی را که در اصل موضوع تاثیرگذار است اولویت انتخاب عنوان کرد و افزود: خداوند دل‌ها را به سمتی هدایت کند که دولت قوی مستقر و خواسته‌های مردم را عملی بنماید.
سید حسن میرکمالی دادستان شاهرود قبل از خطبه‌های نمازجمعه شاهرود به مناسبت هفته قوه قضاییه سخنرانی و میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه نمازجمعه برپا شد.

نظر شما