شناسهٔ خبر: 67294465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

حماسه انتخابات باید مکمل قدردانی از شهیدجمهور باشد

حجت الاسلام جهانشاهی گفت: حماسه انتخابات باید مکمل قدردانی از شهیدجمهور باشد و مردم به عشق این شهید عزیز به پای صندوق‌های رأی بروند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهان‌شاهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: انتخابات عرصه باشکوه مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است. ما در حالی در شرایط انتخابات قرار گرفتیم که یک شخصیت خدمتگزار و مغتنم و ارزشمند را که راه نورانی و مسیر مهمی را شروع کرده بود از دست دادیم.
 
وی افزود: اینکه تکلیف و وظیفه ما در عرصه انتخابات چیست سؤال بسیار مهمی است که پاسخ به او در شرایط فعلی بسیار حیاتی است مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال حضرت امام یک کد طلایی در خصوص مسئولیت ما در عرصه انتخابات دادند که حماسه انتخابات مکمل باشد مکمل حماسه بزرگ مردم در قدردانی شهید رئیسی باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم چرا برای آقای رئیسی چنین حماسه‌ای را خلق کردند که همچون تشییع حاج‌قاسم بود. اما یک فرقی بین تشییع شهادت حاج‌قاسم و شهید رئیسی بود فرقش این است که حاج‌قاسم مأموریت و مسئولیت اقتصادی در این کشور نداشت مأموریت حاج‌قاسم حفظ امنیت بود و شهید رئیسی کسی بود که مأموریت اقتصادی و فرهنگی معیشت و سفره مردم مسئولیت آن بر عهده ایشان بود.
 
وی ادامه داد: شهید رئیسی در انجام خدمت کوتاهی نکرد. شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر از همه زندگی‌اش گذشت و همه جهان عزادار این شهید بزرگوار شد و حماسه قدردانی اتفاق افتاد.
 
 حجت‌الاسلام جهانشاهی ادامه داد: شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم بود. وی از جمیع جهات صفات مثبت را در خود جمع کرده بودند در واقع یک الگوی تمام‌نمای انقلابی و ولایت‌پذیری بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که حماسه انتخابات مکمل قدردانی شهید جمهور باشد یعنی مردم به عشق شهید رئیسی به‌پای صندوق‌های رأی بروند و مشارکت حداکثری داشته باشند.
 
 این مسئول خاطرنشان کرد: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مغتنم که لحظه‌لحظه حضورش سود و فایده بود و انتظار ما را از انتخاب رئیس‌جمهور بالا برد و باید کسی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی ایران باشد.
 
 وی گفت: شهید رئیسی در این سه سال به‌اندازه ۲۰ سال فعالیت و تلاش کرد و شهید رئیسی را باید مستند و مستدل به مردم معرفی کرد با نگاه قدردانی از شهید رئیسی باید رأی بدیم و باید با هر ابزاری با مردم تبیین و روشنگری کرد ما به فردی برای ریاست‌جمهوری نیاز داریم که مثل شهید رئیسی دور از اشرافی‌گری باشد.
 

نظر شما