شناسهٔ خبر: 67294458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سیاسی سپاه ناحیه ایذه:

انتخابات تیرماه جلوه شکوه خدمت و شهادت طلبی ملت ایران است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه ایذه گفت: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در راستای اهداف خالصانه و جهادی رئیس جمهور شهید، تداوم نگاه مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایذه:

سید حسن موسوی ضمن دعوت از مردم شریف شهرستان ایذه در راستای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و خلق یک یوم الله دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه نشان داد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی راه ها از خدمت به شهادت می رسند و این افتخار جز در سایه ولایت فقیه امکان پذیر نخواهد بود. 

 

موسوی ادامه داد: انتخابات در واقع جلوه دیگری از مراقبت و پاسداری از خیمه ولایت و پیام روشنی از سوی مردم برای بدخواهان و کینه توزان است که چشم دیدن عزت و سربلندی ملت ما را ندارند. 

 

او ادامه داد: مکتب امام خمینی « ره» مسیر تمدن سازی در جهان اسلام ایجاد نمود که تا همیشه تاریخ چراغ راه آزادگان و سربازان راستین اسلام خواهد بود، اگر امروز در میان دیگر کشورها عزتی برای ملت ایران وجود دارد، این سربلندی را باید مدیون خون شهدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

 

موسوی تصریح کرد: برای مراقبت از این غرور ملی باید با حضور میلیونی در پای صندوق رای و انتخاب رئیس جمهور اصلح، به دنیا این پیام را مخابره کنیم که این حضور در واقع تجدید میثاق با شهیدان راه خدمت و قهرمانان راه امنیت و تجدید عهد با رئیس جمهور شهید است.  

 وی در پایان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با تدبیر ولی امر مسلمین جهان در بهترین شرایط زمانی پیام روشن انقلاب شکوهمند اسلامی را به قدرت های خودبزرگ پندار جهانی رسانید و امروز نیز ما ملت ایران و بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه داریم با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته، پرچم عزت و افتخار انقلاب اسلامی را در بالاترین نقطه قله به اهتزاز در آوریم.

نظر شما