شناسهٔ خبر: 67294288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج:

شهید زرین گردانی تک نفره برای تربیت دانش آموزان است

شهید زرین به عنوان الگویی مناسب برای تربیت دانش آموزان سراسر کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین در دیدار خانواده شهید زرین با یادآوری عظمت این شهید، گفت: شهید زرین شهید شناخته شده‌ای در کشور است و شهید خرازی ایشان را گردان تک نفره نامیدند که در تیراندازی مهارت بسیار بالایی داشته است.
سردار انصاری افزود: در پایه دوازدهم دانش آموزان درس آمادگی دفاعی دارند که پایان آن اردوی عملی و بخشی از آن به منظور ارتقای مهارت تیراندازی اردوی عملی تیراندازی است.
وی ادامه داد: برای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در دبیرستان‌های دانش آموزان پسر ورود به دیپلم مسابقه تیراندازی طراحی و برنامه ریزی شده است که برترین‌ها به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

سردار انصاری گفت: بامطالعه زندگی نامه شهید زرین به این نتیجه رسیدیم که شخصیت ودلاورمردی این گردان تک نفره به دانش آموزان سراسر کشور معرفی شود، زیرا دانش آموزان شهید زرین را به عنوان یک فرمانده ماهر و شجاع و یک تک تیرانداز جهانی می‌شناسند.
وی گفت: پس هم از فرهنگ شهدا استفاده می‌شود و هم برای دانش آموزان ایجاد انگیزه می‌شود و قطعا ما، در آینده این طرح راپخته‌تر خواهیم کرد و امیدواریم همین دانش آموزان در مسابقات تیراندازی ارتش‌های دنیا هم به نام شهید زرین شرکت کنند.

 وی بر سر مزار شهید زرین هم حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این بزرگوار را گرامی داشت.

<div id="video-display-embed-code_11236895"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264872/11236895?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما