شناسهٔ خبر: 67294027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد

حفظ استقلال فرهنگی از وظایف رئیس جمهور

اعظم قهرمانی

امام جمعه موقت بجنورد گفت: حفظ استقلال فرهنگی از وظایف رئیس جمهور است.

صاحب‌خبر -

حجت‌السلام والمسلمین رضا براتی‌زاده امروز (یکم تیر ماه) در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم، اظهار کرد: با توجه به تهاجم‌های فرهنگی که با آن مواجهیم، حفظ استقلال فرهنگی از وظایف رئیس جمهور است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور علاوه بر اینکه مرزبان مرزهای اعتقادی مردم است، باید به دنیای مردم نیز توجه داشته باشد و آن را آباد کند.

براتی‌زاده ادامه داد: پشتیبانی از حق و گسترش عدالت در تمام حوزه‌ها از دیگر وظایف رئیس جمهور در کشور است که باید آن را انجام دهد.

وی بیان کرد: جایگاه رئیس جمهور برای تک تک افراد کشور تاثیرگذار است. عالی‌ترین مقام بعد از مقام معظم رهبری در کشور، رئیس جمهور است و به همین دلیل، همه افراد واجد شرایط باید در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تنها راه ایجاد اصلاحات و تغییر در روش‌ها توسط رئیس جمهور است و راه دیگری وجود ندارد بنابراین مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: همه گروه‌ها، جناح‌ها و ... باید بپذیرند که شخصی که به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، منتخب همه مردم است و باید به او کمک کنیم تا برنامه‌های خود را پیاده کند. از سوی دیگر، رئیس جمهور منتخب نیز خود را باید رئیس جمهور همه مردم بداند و طبق قانون اساسی برنامه‌ها را دنبال کند.

براتی‌زاده با اشاره به اینکه فصل گرما شروع شده و مصرف آب و برق افزایش یافته است، افزود: از مردم درخواست می‌شود در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند.


انتهای پیام

نظر شما