شناسهٔ خبر: 67294003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته آینده

۳۴ پروژه حوزه سلامت در کردستان افتتاح و بهره برداری می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۳۴ پروژه حوزه سلامت که اجرای آن در دولت سیزدهم شروع شد، هفته آینده در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

دکتر فریدون عبدالملکی گفت: دولت سیزدهم و در راس آن شهید جمهور و مقام عالی وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به استان کردستان داشته و در این زمینه پروژه‌های مختلفی در حوزه سلامت استان اجرا، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه، ۳۴ پروژه حوزه سلامت که اجرای آن در دولت سیزدهم شروع و به تازگی خاتمه یافته است، بیان کرد: این پروژه‌ها هفته آینده در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی به پروژه‌های مذکور پرداخت و ادامه داد: دانشکده بین المللی، بخش ام آر آی و سی تی آنژیوگرافی بیمارستان توحید سنندج، بخش آی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) بیجار و مراکز جامع سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی از جمله این پروژه‌های مذکور است.

دکتر عبدالملکی به تاثیر به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و نیز ارتقای خدمات رسانی سلامت به مردم عزیز استان اشاره نمود و افزود: هزینه‌ای بالغ بر ۲ هزار و پانصد و هشتاد میلیارد ریال برای احداث و تجهیز این پروژه‌ها صرف شده است.

نظر شما