شناسهٔ خبر: 67293938 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه‌ریزی برای احیای واحد‌های راکد شهرک صنعتی نورآباد ممسنی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر اجرای طرح ویژه پایش طرح‌ها و واحد‌های صنعتی راکد در شهرک صنعتی ممسنی تاکید کرد و گفت: در این زمینه و به منظور تحقق جهش تولید از تمام ظرفیت‌ها برای راه اندازی واحد‌های راکد تولیدی استفاده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه احیای واحد‌های صنعتی راکد از سریع‌ترین راه‌ها برای دستیابی به تولید و اشتغال محسوب می‌شود بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نیز نظام بانکی برای تحقق این موضوع تاکید کرد و گفت:احیای کارخانجات راکد در شهرک صنعتی نورآباد بصورت ویژه در دستور کار امسال قرارمی گیرد. 

او در ادامه با اشاره به واگذاری بخش عمده‌ای از ظرفیت این شهرک صنعتی و محدودیت اراضی صنعتی در آن گفت:ضرورت اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی نورآباد ممسنی با هدف بسترسازی به منظور افزایش ظرفیت واگذاری زمین صنعتی به متقاضیان و سرمایه گذاران در این شهرستان وجود دارد که این مهم بدون همکاری دستگاه‌های ذیربط امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه در شهرک صنعتی نورآباد تمامی زیرساخت‌ها ایجاد و این شهرک صنعتی آماده جذب سرمایه گذار است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار استفاده بهینه‌ای شود و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز حمایت‌های لازم برای رشد تولید و صنعت در این منطقه انجام می‌دهد.

او تصریح کرد: در شهرک صنعتی نورآباد با مساحت ۳۶ هکتار زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این برنامه از زیرساخت‌های شهرک صنعتی نورآباد ممسنی بازدید و به بررسی مسائل ومشکلات پرداخت.

نظر شما