شناسهٔ خبر: 67293806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد:

همه آحاد جامعه نسبت به برپایی جشن‌های باشکوه غدیر تکلیف دارند

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: نسبت به برپایی جشن‌های باشکوه عید سعید غدیر خم همگان تکلیف دارند.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در عید سعید غدیر خم علاوه بر برپایی جشن‌های باشکوه مکلف به تبلیغ این روز بزرگ نیز هستیم.

وی در ادامه افزود: مجریان و ستادهای انتخاباتی در حال تلاش برای فراهم کردن مقدمات حماسه بزرگ انتخابات هستند.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: هر چه آگاهی شهروندان نسبت به جایگاه ریاست جمهوری و تأثیر آن در کشور بیشتر باشد یقیناً خلق این حماسه باشکوه‌تر می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: در شرایطی که با تبلیغات عرفان‌های کاذب و ظهور فرقه‌های نوظهور و تبلیغات بهائیت و وهابیت مواجه هستیم بر نقش مهم و اثرگذار جایگاه ریاست جمهوری در نگه‌داشت و دین‌داری جامعه و اثرگذار است.

وی در ادامه بیان کرد: در چنین شرایطی رئیس جمهور باید پاسدار اسلام و مروج دین و اخلاق اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: یکی از وظایف رئیس جمهور حفظ استقلال سیاسی کشور است که از شعارهای اصیل انقلاب بود زیرا قبل از آن کشور ما وابسته به قدرت‌های غربی بود و ارمغان انقلاب استقلال سیاسی بود.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: حفظ استقلال اقتصادی از وظایف دیگر رئیس جمهور است و با حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی در این مسیر نقش‌آفرین است.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: مرزبانی مرزهای اعتقادی و حفظ استقلال فرهنگی در عصر شبیخون فرهنگی مهم است.

وی این اثر گذاری گسترده را دلیلی بر شرکت در انتخابات و برگزیدن فردی که بعد از رهبری بالاترین شخص کشور است که حق و تکلیف مردم است.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: مردم بر سر عهد خود با امام و انقلاب هستند و یگانه مسیر اصلاح امور کشور انتخابات است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر امیدواری دوست‌داران انقلاب اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: ستادها و نمایندگان کاندیداها مراقب رعایت اخلاق و قانون باشند و فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های ناظران و مجریان و هواداران در رصد دستگاه قضائی خراسان شمالی است.

نظر شما