شناسهٔ خبر: 67293625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حجم بالای ورودی پرونده‌ ها به محاکم مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم استان، گفت: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می‌طلبد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، با آیت الله محمدی لائینی دیدار و گفتگو کرد.

پوریانی در این دیدار که با حضور اعضای شورای قضایی مازندران، معاونین دادگستری استان و مقامات قضایی برگزار شد، اظهار کرد: باید اهداف بلند شهدا را قدر بدانیم و از این اهداف صیانت کنیم.

وی با اشاره به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به محاکم استان، افزود: کار در دادگستری و ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه با توجه به سختی کار، اهتمام و جدیت ویژه می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه گفت: یکی از اهداف مد نظر در دادگستری مازندران، دیدار چهره به چهره و استماع سخنان مردم است و در این راستا با حضور میدانی در همه حوزه‌های قضایی استان، ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی، درخواست‌های مراجعان با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پوریانی همچنین با تشریح اقدامات دادگستری استان مازندران در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مواردی مانند مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز، صیانت از اراضی ملی و مقابله با قاچاق چوب را از جمله برخی مسائل مورد توجه ویژه دستگاه قضایی استان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی، فعالیت در دستگاه قضایی را دشوار دانست و گفت: زحمات کارکنان دادگستری استان در خدمت به مردم مازندران قابل تقدیر است.

آیت الله محمدی لائینی یکی از بهترین مصادیق توسعه را تلاش برای توسعه عدالت عنوان و تاکید کرد: نقش دستگاه قضایی در حل و فصل مرافعات و منازعات و توسعه عدالت بسیار مهم و موثر است.

یادآور می شود، همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، گلزار شهدای شهرستان ساری با حضور رئیس کل و کارکنان دادگستری استان مازندران غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

نظر شما