شناسهٔ خبر: 67293157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملیات اجرایی ۷۵ پروژه در مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه آغاز شد

عملیات اجرایی ۷۵ پروژه در مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه با حضور رییس ستاد اربعین کشور و استاندار خوزستان آغاز شد. عملیات اجرایی ۷۵ پروژه در مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه با حضور رییس ستاد اربعین کشور و استاندار خوزستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجید میراحمدی پس از زیارت یادمان شهدای هویزه و بازدید از مرز چذابه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۷۵ پروژه ویژه اربعین‌ در روستاها و مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه به ارزش ۲۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اظهار کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت الله رییسی یک دولت امام حسینی است و قطعا روح ایشان نیز دغدغه برگزاری مراسم اربعین با شکوه در کشور را دارد.

او گفت: دولت سیزدهم در زمان باقی مانده تا مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی شرایط لازم را برای استقبال از زایران فراهم خواهد کرد.

رییس ستاد اربعین کشور افزود: اقدام های خوبی در مرزهای چذابه و شلمچه برای استقبال از زایران انجام شده و مسافران اطمینان داشته باشند که شرایط این دو مرز نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

میراحمدی بیان کرد: توسعه پارکینگ، بهبود مسیرهای تردد و فراهم کردن اقامتگاه‌ها مسافران، ایجاد سایه‌بان در مسیر تردد و تعیین کمربند برای تردد ترانزیت کالا از جمله اقدام ها برای استقبال از زایران حسینی است.

عملیات اجرایی ۷۵ پروژه در مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه آغاز شد

عملیات اجرایی ۷۵ پروژه در مسیر طریق الحسین تا مرز چذابه آغاز شد

انتهای پیام/

نظر شما