شناسهٔ خبر: 67292566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید زنجان: باید جوانان با سیره شهدا آشنا شوند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: باید شکوه شهدا و عظمت کار آنها را به خوبی به نمایش گذاشت و جوانان را با سیره شهدا آشنا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس برزگر روز جمعه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری و بنیاد شهید، افزود:تجربه نشان داده است در هر عرصه‌ای که به شهدا اقتدا شده است در آن حوزه برنده میدان بوده‌ایم و باید همین الگو را همواره مد نظر داشته باشیم.

این مسوول با بیان اینکه با تاسیس بنیاد شهید انقلاب، وظایفی بر عهده این نهاد گذاشته شد، گفت: از جمله این وظایف رسیدگی به وضعیت معیشت، اشتغال، مسکن و درمان ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات حقوقی خانواده‌های معظم شهدا افتخاری بزرگ و اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود، اضافه کرد: پیگیری و حل مشکلات حقوقی جامعه ایثارگری اقدامی اندک در مقابل تلاش‌های ایثارگرانه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.

برزگر با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه حل اختلاف، گفت: این تفاهم نامه در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش، تقویت فرهنگ عذرخواهی، گذشت و سازش، تلاش جهت اخذ رضایت شاکیان و آگاه‌سازی افراد جامعه امضا شد.

استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید دارد.

نظر شما