شناسهٔ خبر: 67292552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

۳۴ پروژه حوزه سلامت در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۳۴ پروژه حوزه سلامت که اجرای آن در دولت سیزدهم شروع و به تازگی خاتمه یافته است، هفته آینده در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فریدون عبدالملکی اظهار کرد: دولت سیزدهم و در رأس آن شهید جمهور و مقام عالی وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به استان کردستان داشته و در این زمینه پروژه‌های مختلفی در حوزه سلامت استان اجرا، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه، ۳۴ پروژه حوزه سلامت که اجرای آن در دولت سیزدهم شروع و به تازگی خاتمه یافته است، افزود: این پروژه‌ها هفته آینده در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پروژه‌های مذکور پرداخت و ادامه داد: دانشکده بین‌المللی، بخش ام آر آی و سی تی آنژیوگرافی بیمارستان توحید سنندج، بخش آی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) بیجار و مراکز جامع سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی از جمله این پروژه‌های مذکور است.

عبدالملکی به تأثیر به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و نیز ارتقای خدمات‌رسانی سلامت به مردم استان اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه‌ای بالغ بر ۲,۵۸۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیز این پروژه‌ها صرف شده است.

نظر شما