شناسهٔ خبر: 67292478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تجاوز به یمن همانند تجاوز به غزه شکست خواهد خورد/ محور مقاومت هر حرفی که می زند به آن عمل می‌کند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن شکست خواهد خورد همانطور که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت ملی یمن در گفتگو با شبکه المیادین به تشریح میزان تاثیر جبهه پشتیبانی یمن و تحقق اهداف آن در سطوح مختلف و نیز بررسی تهدیدهای دشمنان علیه یمن به سبب موضع قاطع خود در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت.

 

وی بار دیگر بر ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی تا زمان توقف تجاوزات این رژیم به نوار غزه و پایان محاصره ظالمانه این منطقه تاکید کرد و گفت که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن شکست خواهد خورد همانطور که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شکست خورده است.

 

عبدالسلام خاطر نشان کرد که عملیات یمن علیه کشتیرانی رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم، اهداف بزرگی را از طریق مشغول کردن موضع غربی به ویژه آمریکا و انگلیس محقق کرده است.

 

وی گفت عملیات یمن، هدف مهم را محقق کرده یعنی طایفه گری را در یمن از بین برد، آن هم پس از آنکه اسرائیل و آمریکا در دهه های گذشته تلاش می کردند از طریق کشورهای سازشکار و مزدور خود نزاع را نزاع عربی فارسی القا کنند.

 

عبدالسلام با تاکید بر موضع قاطعانه ملت و نیروهای مسلح یمن در حمایت مستمر از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن درباره تجاوزات مستمر آمریکا و انگلیس به یمن گفت این تجاوزات در راستای حمایت از رژیم اسرائیل و به خاطر موضع روشن و تاثیرگذاری عملیات یمن بر حرکت کشتیرانی رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم صورت گرفته است.

 

این عضو مطرح انصارالله تاکید کرد که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن قطعا شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما