شناسهٔ خبر: 67292449 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست انتخاباتی تشکل‌های سه گانه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

مسئول انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نشست انتخاباتی توسط تشکل‌های سه گانه این دانشگاه (بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل) با همکاری کانون‌های فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

علی بختیاری اظهار کرد: این برنامه با حضور اعضای ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی و با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این نشست صمیمانه دانشجویی، مسوول ستاد دانشگاهیان دکتر جلیلی به تبیین اهداف و چشم انداز‌های این نامزد انتخاباتی در حوزه سلامت و درمان پرداخت و در ادامه خواجه درگی مسوول ستاد جوانان به شرایط حاکم در حوزه جوانان در دولت سابق اشاره کرد.

مسئول انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ادامه این نشست به برنامه‌های دکتر جلیلی اشاره شد و همچنین دانشجویان با طرح پرسش‌های خود در حوزه سلامت، اقتصاد، حجاب، مردمی سازی، تورم و تبیین عملکرد اجرایی این نامزد انتخاباتی، خواستار پاسخ اعضای ستاد شدند که در ادامه هر یک از اعضای ستاد پاسخ‌های خود را مطرح کردند.

وی بیان کرد: در پایان نیز مرتضی نوری مسوول ستاد دانشجویی دکتر جلیلی ضمن پاسخ به برخی از سوالات مانده در خصوص مردمی سازی، جبهه پایداری و حجاب جمع بندی ارائه کرد و با ذکر اصل ساعت ساز بودن بجای زمان گو بودن، بر استمرار رویه گفتمان دولت سایه در پسا انتخابات آتی، فارغ از هر نتیجه‌ای تاکید کرد.

بختیاری افزود: به دلیل تعداد برنامه‌های پیش آمده برای اعضای ستاد دکتر قالیباف، قبل از آغاز این نشست، انصراف خود را از حضور در این نشست اعلام، اما برای حضور در نشست‌های آتی اعلام آمادگی خود را بیان کرده که نشست آتی نیز با حضور اعضای ستاد‌های دکتر پزشکیان و دکتر زاکانی برگزار خواهد شد.

نظر شما