شناسهٔ خبر: 67292431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

از سیلی به صورت یک بازیکن تا صحنه‌های زشت روی سکوها؛ لیگی که به بدترین شکل تمام شد!

خبرگزاری فارس

شهرداری گرگان با رفتار‌هایی که هواداران و بازیکنان این تیم در بازی فینال لیگ برتر بسکتبال نشان دادند، اخلاق و بازی را یک جا باخت و لیگ را به بدترین شکل تمام کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

 لیگ برتر بسکتبال پس از ۸ ماه فرسایشی و طولانی، روز چهارشنبه با قهرمانی طبیعت تهران و نایب قهرمانی شهرداری گرگان به پایان رسید. ۲ تیم ۵ بازی حساس را در سری فینال با یکدیگر برگزار کردند که ۳ پیروزی سهم طبیعت بود و ۲ برد هم شهرداری گرگان.

مسابقه پنجم و آخر در حالی به میزبانی گرگان برگزار شد که قبل از آغاز بازی هم پبش بینی می‌شد در صورتی که شهرداری قهرمان نشود باید شاهد حواشی از سوی هواداران این تیم باشیم و متاسفانه همان اتفاق هم پیش بینی می‌شد افتاد و در وقت‌های اضافه وقتی نماینده گرگان از حریفش عقب افتاد و به سمت شکست پیش می‌رفت، جنجال به پا شد و پرتاب بطری و هجوم به زمین همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و صحنه‌های زشتی در حضور وزیر ورزش و جوانان رخ داد.

تنها ۱۸ ثانیه به پایان بازی مانده بود که جو سالن متشنج شد و بازی برای دقایق زیادی متوقف شد و پس از بیرون کردن تماشاگران ثانیه‌های باقیمانده برگزار و در نهایت طبیعت عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

حواشی پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و این بار بازیکنان گرگان به جان هم افتادند و در ویدیوی منتشر شده یاسین کلاسنگیانی بازیکن بومی گرگانی‌ها سیلی را به صورت نوید رضایی‌فر می‌زند تا نشان دهند آن‌ها علاوه بر بازی، اخلاق را هم باختند!

شهرداری گرگان این فصل علاوه بر لیگ برتر در مسابقات غرب آسیا و لیگ قهرمانان آسیا نیز حواشی زیادی داشت و برخی بازیکنان هرطور که دلشان می‌خواست رفتار می‌کردند و حتی شنیده شده در دوحه قطر نیز زد و خوردی بین آن‌ها صورت گرفته است.

برد و باخت ۲ روی سکه یک مسابقه هستند و بار‌ها گفته شده در برد‌ها نباید مغرور شد و در شکست هم نباید نا امید شد و به حریف احترام گذاشت، اما ظاهرا شکست شهرداری در فینال پس از سه سال قهرمانی برای هواداران و البته بازیکنان این تیم خوشایند نبود و با حرکاتی که انجام دادند، باعث شدند لیگ برتر بسکتبال که یک رشته دانشگاهی محسوب می‌شود به بدترین شکل ممکن تمام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما