شناسهٔ خبر: 67292403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی روستایی در سنندج برگزار شد+فیلم

سنندج- ایرنا- اولین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روستاییان با حضور مسئولان و جمع زیادی از مردم در روستای قُلیان از توابع شهرستان سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این همایش مسیر ابتدای روستای قُلیان تا محل زمین فوتبال این روستا را با شعار ورزش، سلامت و نشاط زندگی طی کردند.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در این همایش اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری منظم اولین همایش ورزش پیاده روی خانوادگی روستایی بودیم که به صورت زنده از رادیو سراسری ورزش و رادیو استان نیز پخش شد.

شهرام عظیمی افزود: چند شاخص در انتخاب کردستان برای وزارت ورزش و جوانان مدنظر بود که از جمله آنها ریشه داری و نهادینه بودن ورزش در روستاهای این استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح این همایش در دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی شد، ادامه داد: این طرح با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به اجرا در آمده و امیدواریم جمعه هر هفته شاهد برگزاری آن در یکی از روستاهای سطح کشور باشیم.

مدیرکل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: خدمت به قشر روستایی که انقلاب اسلامی از میان این قشر پا گرفت از بزرگترین سعادت ها است و برای این مناطق هر خدمتی انجام گیرد جزو وظایف اصلی مسئولین است.

عظیمی اشاره‌ای به برگزاری پیش از موعد انتخابات ریاست جمهوری داشت و گفت: هفته آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و انتظار می رود مردم کردستان که همواره در صحنه های مهم حضور داشته و نقش خود را به عنوان شهروندان ایرانی ایفا کرده اند در این امر نیز با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مورد نظر خود، ایفای نقش کنند.

وی از همه مسئولین استان به ویژه استاندار، فرماندار سنندج و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، مسئولین ورزش شهرستان و دهیاری روستای قُلیان که برای برگزاری منظم این همایش تلاش کردند، تشکر کرد.

در پایان این همایش به قید قرعه به بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

نظر شما