شناسهٔ خبر: 67292372 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

اذعان ارتش اشغالگر به کشته شدن ۲ افسر و سرباز و زخمی شدن ۸ تن دیگر در نوار غزه

صاحب‌خبر -

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و یک سرباز جدید در جریان نبردهای نوار غزه اذعان کرد که به این ترتیب تعداد کشته شدگان این ارتش از هفت اکتبر گذشته به ۶۶۴ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به کشته شدن یک افسر و یک سرباز و زخمی شدن هشت تن دیگر اذعان کرد که حال سه تن آنها وخیم گزارش شده است.

با اعلام این ۲ کشته جدید از هفت اکتبر تاکنون تعداد کشته شدگان بین افسران و سربازان اشغالگر به ۶۶۴ نفر رسیده است.

ارتش اشغالگر گفت که کشته شدگان از گردان ۹۲۰۳ تیپ اسکندریه که مقرش در تل‌آویو است، هستند.

روز گذشته، مقاومت فلسطین پس از عملیات رصد چند روزه در خیابان البحر، جنوب محله تل السلطان در غرب رفح کمینی را با بمبی که زیر زمین کار گذاشته شده بود، اجرا کرد و طی آن نیروهای زرهی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

مقاومت همچنان به مقابله با نیروهای اشغالگر که در حال نفوذ به نوار غزه هستند، ادامه می‌دهد و خسارات سنگین به تجهیزات و تلفات جانی را در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی برجای می‌گذارد.

ارتش اشغالگر روز پنجشنبه نیز اعلام کرد که ۶ سرباز آن در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شده‌اند.

ارتش همچنین اعلام کرد که از آغاز جنگ تاکنون ۳ هزار و ۸۶۰ سرباز مجروح شده‌اند که ۱۹۴۷ نفر از آغاز نبردهای زمینی در نوار غزه دچار جراحت شده‌اند.

پیش از آن، وزارت جنگ اشغالگران فاش کرد که تعداد سربازان معلولی که از هفت اکتبر در بخش توانبخشی تحت درمان هستند، پس از پیوستن ۸ هزار و ۶۶۳ مجروح و مصدوم، برای اولین بار از ۷۰ هزار تن گذاشت.

داده‌های کنفرانس پزشکی رژیم صهیونیستی نشان داد که بیش از ۱۰۰۰ مصدوم هر ماه برای درمان در بخش‌های توانبخشی بستری می‌شوند و ۳۵ درصد از معلولان در ارتش اشغالگر از اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند.

نظر شما