شناسهٔ خبر: 67292310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در کرمانشاه

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در شهر کرمانشاه طبخ و توزیع می شود .

صاحب‌خبر -



طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ گفت :  حدود ۱۱۰ هزار پرس غذا حد فاصل میدان طاق‌بستان به سمت مجموعه تاریخی طاق‌بستان پخت و بین مردم شرکت کننده توزیع می‌شود که این برنامه از حدود ساعت ۱۱ صبح روز عید آغاز تا بعدازظهر همان روز ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: عصر روز عید نیز مهمانی کیلومتری غدیر از مسجد آیت الله بروجردی تا چهارراه اجاق برگزار می‌شود.

 علاوه بر اجرای این برنامه‌های شاخص که به صورت هم افزایی اجرا خواهد شد، در همه ۱۲۰ مسجد شهر کرمانشاه شب عید غدیر جشن‌های محلی برگزار می‌شود.

همچنین حداقل ۳۰ مجلس در هیأت‌های شاخص شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که مشابه آن را در شهرستان‌های این استان نیز خواهیم داشت.

 ۱۵ برنامه شاخص طی دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

اولین برنامه اجرا شده این دهه، برگزاری دعای عرفه در مزار شهدا در روز عرفه و نیز اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در شهر کرمانشاه بود که با حضور مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهر برگزار شد.

برنامه‌های فرهنگی خاص این دهه در مساجد محلات حکمت آباد، دولت آباد، شهیاد، ظفر، فرهنگیان فاز یک، پردیس، کرناچی، میدان طاق‌بستان و حافظیه برگزار می‌شود.

  همچنین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در همه شهرستان‌های این استان در شب و روز عید غدیر برگزار می‌شود.


نظر شما