شناسهٔ خبر: 67292132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش کلیدی بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

بانوان اصفهانی نقش تاثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در نشست بصیرتی بانوان اصفهانی که با عنوان " خدمت ادامه دارد" در گلستان شهدا برگزار شد،با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نقش رئیس جمهور در آبادانی کشور گفت: اگر ملت ایران بدانند برای دشمنان ما چقدر مهم است که چه کسی رئیس جمهورایران می‌شود با انگیزه در انتخابات پیش رو شرکت و اصلح را انتخاب می‌کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11236522"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264776/11236522?width=700&height=400"></script></div>


وی در ادامه به ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که ایران را آباد و ما را الگو در جهان کند و احترام ما را در جهان نگه دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، گوش دادن به نظر دیگران و همدلی اشاره کردو این ویژگی در سیره فردی و اجتماعی این شهید متبلور بود، به همین منظور شهادت ایشان هم موجب همدلی شدو امیدوارم سیاستمداران رویه ایشان را در پیش بگیرند، چون کشور با همدلی پیشرفت می‌کند. انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه هشتم تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا نشست بصیرتی بانوان اصفهانی در گلستان شهدا

نظر شما