شناسهٔ خبر: 67291827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اکبری: خستگی یکی از دلایل شکست ما بود/ فرانسه از همه حریفان قوی‌تر است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است، خستگی بازیکنان یکی از دلایل اصلی شکست مقابل فرانسه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این مسابقه گفت: «فرانسه قهرمان المپیک است و نسبت به همه تیم‌ها قوی‌تر است. سیستم بازی این تیم هم با بقیه خیلی فرق دارد. بازیکنان ایران تلاش کردند بازی قابل قبولی به نمایش بگذارند اما در دو روز گذشته دو بازی پنج سته داشتیم و روی هم ۱۰ ست بازی کرده‌ایم.»

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی نتیجه امروز خستگی بازیکنان بود، تاکید کرد: «نتوانستیم توانمندی خودمان را به نمایش بگذاریم اما امیدوارم یک ریکاوری خوب داشته باشیم و برای بازی با آلمان آماده شویم. همانطور که گفتم چهارشنبه و پنجشنبه مقابل آمریکا و هلند ۱۰ ست بازی کردیم و به همین دلیل احساس می‌کنم توان‌مان تحلیل رفته بود.»

اکبری در مورد دیدار با آلمان در پایان هفته سوم‌لیگ ملت‌ها گفت: «نتیجه هیچ مسابقه‌ای را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما آلمان تیم خوبی است. تلاش می‌کنیم حداکثر توانمندی خود را به نمایش بگذاریم، چون مهم است بازیکنان در شرایط بدنی نرمالی باشند و بتوانند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند.»

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز یکشنبه سوم تیرماه در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت ها ۲۰۲۴ به مصاف آلمان می‌روند.

نظر شما