شناسهٔ خبر: 67291755 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کد مورس "همستر کامبت" را چگونه وارد کنیم؟ + آموزش ساده وارد کردن حروف و کد مورس امروز

برای کسب امتیاز در بازی همستر کامبت و افزایش احتمال کسب درآمد از آن راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از جدیدترین روش‌ها وارد کردن کد مورس روزانه یا Daily Cipher است. که در اینجا نحوه وارد کردن کد مورس را آموزش می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ وارد کردن کد مورس در همستر کامبت با استفاده از روش خاصی انجام می‌شود که در مقاله امروز نحوه انجام این کار را آموزش دادیم. برای این کار تنها کافی است کد مورس هر روز را پیدا کنید و سپس آن را با ضربه زدن روی همستر خود وارد کنید. نظر شما در مورد همستر کامبت چیست؟ آیا کد مورس همستر را هر روز وارد می‌کنید یا ترجیح می‌دهید از طریق راه‌های دیگر امتیاز خود را در این بازی افزایش دهید. .

کد مورس امروز همستر کامبت یک تیر

کد مورس امروز برای بازی همستر کامبت، کلمه کلیدی   PUMP است. برای وارد کردن کد مورس در همستر کامبت، ابتدا به صفحه اصلی بازی بروید و دو بار بر روی بخش Earn per tap در قسمت بالای سمت چپ صفحه ضربه بزنید. با انجام این کار، رنگ سکه‌های شما به قرمز تغییر خواهد کرد. سپس می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر، کلیدواژه امروز را وارد کنید.

P =
U =
M =
P =

کد مورس همستر کامبک چیست؟

در بازی همستر کامبت می‌توانید با وارد کردن یک سری عبارات مخفی امتیاز بیشتری دریافت کنید که این عبارت مخفی با استفاده از سیستم کد مورس وارد می‌شود.

همستر کامبت بازی محبوب این روزهای اینترنت و تلگرام است که اخیرا سروصدای زیادی در سرتاسر جهان از جمله کشورمان ایران به‌پا کرده است. در این بازی که بعد از موفقیت چشم‌گیر «نات کوین» (Notcoin) عرضه شده است، همانند نات کوین با ضربه‌ زدن روی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند خود امتیاز می‌گیرید که طبق شواهد موجود این امتیازها بعدا به رمزارز مخصوص همستر کامبت تبدیل می‌شوند. بدین ترتیب مانند هر رمزارز دیگری می‌توانید ارز دیجیتال بازی همستر کامبت را در بازار آزاد به‌فروش برسانید و بدون صرف هرگونه هزینه مالی کسب درآمد کنید.

برای کسب امتیاز در همستر کامبت روش‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین آن ضربه‌ زدن روی صفحه‌نمایش گوشی است. علاوه بر این، با انجام کارهای دیگری همچون دعوت از دوستان، دنبال کردن صفحات سازندگان در شبکه‌های اجتماعی، انجام ماموریت‌های روزانه و… نیز می‌توانید امتیازهای همستر کامبت خود را بیشتر کنید.

خوشبختانه از تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۴ روش دیگری برای دریافت امتیاز به همستر کامبت اضافه شده است که با انجام صحیح آن می‌توانید هر روز ۱ میلیون امتیاز رایگان دریافت کنید. این روش همان وارد کردن کد مورس است که هر روز تغییر می‌کند.

اما روش وارد کردن کد مورس همستر کامبت چگونه است؟ بیایید در بخش بعدی با زبانی ساده نحوه انجام این کار را شرح دهیم. ضمن اینکه برای کسب اطلاعات کامل‌تر در مورد این بازی تلگرامی می‌توانید مقاله «همستر کامبت چیست؟» را مطالعه کنید.

نحوه وارد کردن کد همستر کامبت

نحوه وارد کردن کد مورس همستر کامبت 

برای وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت باید ابتدا با سه بار ضربه پشت سر هم، پس‌زمینه همستر خود را قرمز کنید و سپس کد مخصوص آن روز را وارد کنید.

برای وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت و دریافت امتیاز ۱ میلیونی آن باید از یک روش خاص استفاده کنید. برای این کار ابتدا سه بار پشت سر هم روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید تا پس‌زمینه همستر شما به رنگ قرمز دربیاید. با این کار همچنین کادری با عنوان Daily Cipher نیز به بازی شما اضافه می‌شود که مربوط به کد مورس هر روز است.

اکنون همه‌چیز برای وارد کردن کد مورس همستر آماده است.

کد مورس یک کلمه خاص است که هر روز عوض می‌شود. برای مثال در تاریخ ۵ ژوئن که اولین روز اضافه شدن کد مورس همستر به بازی بود، این کلمه خاص BTC بود که مخفف «بیت کوین» (Bitcoin) است. اما این کد را چطور باید وارد می‌کردید؟

برای وارد کردن کد مورس روز ۵ ژوئن که گفتیم BTC بود، باید برای وارد کردن حرف B روی همستر خود ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و سپس بلافاصله سه ضربه سریع دیگر می‌زدید. برای وارد کردن حرف T باید روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید. به همین ترتیب برای وارد کردن حرف C نیز روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید، یک ضربه می‌زدید، دوباره ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و در آخر باز هم یک ضربه دیگر می‌زدید.

نمونه ای از وارد کردن کد مورس همستر کامبک

کد مورس همستر

بعد از وارد کردن صحیح هر کد، حرف مربوط به آن روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود که با این کار می‌توانید بفهمید ضرباتی که زده بودید عمل کرده‌اند یا خیر. در پایان نیز پیامی با عنوان The code is cracked نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد کد مورس به‌درستی وارد شده است.

بنابراین برای وارد کردن کد مورس همستر کامبت باید ابتدا بدانید که کلمه مربوط به آن روز چیست. سپس در مرحله دوم باید تعداد ضربات هر کدام از حروف را بدانید و دقیقا مطابق آن روی همستر ضربه بزنید.

اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که از کجا بفهمیم کد مورس همستر در هر روز چه کلمه‌ای است؟ به این سوال مهم نیز در بخش بعدی پاسخ داده‌ایم.

راهنمای پیدا کردن کد مورس همستر کامبت

کد مورس همستر هر روز تغییر می‌کند و تنها همان‌روز وقت دارید تا کد مربوطه را وارد کنید. برای پیدا کردن کد مورس هر روز می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی همستر کامبت یا سایر منابع خبری مراجعه کنید.

اگر همستر کامبت بازی می‌کنید به احتمال زیاد اولین سوالی که هر روز صبح از خود می‌پرسید این است: «کد مورس همستر کامبت امروز چیه؟»

پیدا کردن پاسخ این سوال کار چندان سختی نیست زیرا احتمال اینکه کد جدید آن روز در حال حاضر هم توسط بسیاری از گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی و حتی شاید دوستان و آشنایان شما در تلگرام، «اینستاگرام» (Instagram) و سایر شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشته شده باشد، زیاد است.

نکته مهم دیگر این است که طبق اعلام سازندگان بازی همستر کامبت، ساعتی که کد مورس هر روز تغییر می‌کند به وقت ایران مصادف با ساعت ۲۲:۳۰ شب است. در این ساعت می‌توانید با مراجعه به حساب رسمی همستر کامبت در شبکه‌های اجتماعی مختلف، کد جدید را پیدا کنید یا منتظر باشید که سایر گروه‌ها و کانال‌ها این کد را پیدا کنند و با شما به‌اشتراک بگذارند.

بعد از اینکه کد مورس هر روز همستر کامبت را پیدا کردید باید بدانید که برای وارد کردن هر حرف، چند بار ضربه بزنید یا چند بار ضربه خود را نگه دارید. برای دانستن این موضوع باید با اساس کار کد مورس آشنا باشید که در بخش بعدی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می‌کنیم.

آنچه باید درباره کد مورس بدانید

کد مورس یکی از روش‌های قدیمی و ساده برای انتقال پیام‌ و اطلاعات است که می‌توان آن را نوعی رمزنگاری نیز در نظر گرفت. برای همین است که همستر کامبت از کد مورس استفاده شده است.

حالا که روش وارد کردن کد مورس همستر کامبت را یاد گرفتید شاید برای‌تان جالب باشد تا کمی هم در مورد تاریخچه کد مورس و موارد استفاده آن بدانید.

«کد مورس» (Morse Code) در واقع نوعی روش قدیمی برای انتقال پیام و اطلاعات است که در آن از یک رشته نشانه‌های بلند و کوتاه (خط تیره و نقطه) برای نشان دادن حروف و کلمات استفاده می‌شود.

برای مثال در سیستم مورس برای نمایش دادن حرف A انگلیسی از یک نقطه و یک خط تیره (· —) استفاده می‌شود. این در حالی است که نمایش حرف K با یک نقطه، دو خط تیره و یک نقطه دیگر (· — — ·) قابل نمایش است. به همین ترتیب تمام حروف انگلیسی و اعداد ترکیبی از نقطه و خط تیره هستند که این ترکیب برای هر حرف منحصربه‌فرد و ثابت است.

اکنون شاید از خود بپرسید که اگر برای کد مورس از نقطه و خط تیره استفاده می‌شود چرا در بازی همستر کامبت از ضربه‌زدن استفاده می‌کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در همستر کامبت برای وارد کردن نقطه از یک ضربه ساده و برای وارد کردن خط تیره از ضربه زدن و نگه داشتن استفاده می‌شود. به این ترتیب می‌توان کد مورس را در محیط بازی شبیه‌سازی و کلمات مورد نظر را وارد کرد.

سوال دیگری که شاید ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که اصلا چرا همستر کامبت از کد مورس برای دادن امتیاز به کاربران خود استفاده می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال نیز باید بگوییم که سیستم کد مورس درواقع یکی از روش‌های ساده و اولیه رمزنگاری پیام‌ها و اطلاعات به شمار می‌رود که در گذشته افراد مختلف از آن برای انتقال مخفیانه داده‌ها استفاده می‌کردند.

از طرف دیگر بازی همستر کامبت یکی از آن پروژه‌هایی به حساب می‌آید که با هدف آشنا کردن عموم مردم با ارزهای دیجیتال و فناوری «بلاک چین» (Blockchain) ایجاد شده است. همان‌طور که می‌دانید رمزنگاری یکی از اصول و پایه‌های اصلی رمزارزها و بلاک چین است و برای همین همستر کامبت برای آشنا کردن مردم با مفهوم رمزنگاری از کد مورس استفاده می‌کند.

این کار باعث می‌شود تا مردم علاوه بر اینکه با مفاهیم اولیه مورد نیاز برای فعالیت در عرصه رمزارزها آشنا می‌شوند، کد مورس همستر هر روز را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تعامل گروهی پروژه را افزایش دهند. موضوعی که در نهایت باعث بازاریابی بیشتر همستر کامبت و رشد آن می‌شود.

 

همستر کامبت چگونه کد مورس همستر را وارد کنیم؟ وارد کردن کد مورس همستر همه چیز درباره کد مورس چگونه یک میلیون سکه همستر را بگیریم کد مورس روزانه همستر کد مورس امروز چیست؟ کد مورس امروز همستر چیست؟ کد مورس امروز همستر کامبک چیست؟ کد مورس همستر کامبت چگونه کد مورس همستر کامبت را وارد کنیم؟ چگونه یک میلیون سکه همستر کامبت را بگیریم؟ کد مورس روزانه همستر کامبت کد مورس امروز همستر کامبت کد مورس امروز همستر کامبت چیست؟

نظر شما