شناسهٔ خبر: 67291719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام تبریک رئیس دادگستری چرداول به مناسبت هفته قوه قضائیه

رئیس دادگستری  شهرستان چرداول در پیامی فرارسیدن هفته قوه‌قضائیه‌ راتبریک گفت. رئیس دادگستری  شهرستان چرداول در پیامی فرارسیدن هفته قوه‌قضائیه‌ راتبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،متن پیام بدین شرح می باشد:

 

        ((بسم الله الرحمن الرحیم))

 و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین "مائده آیه 42"

 

 هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

 
 این هفته فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تکریم تلاش های خالصانه مسئولین تلاشگر قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

 به راستی کارو تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد.

 
  اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به اهالی شریف و ولایتمدار چرداول و همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در حوزه  قضائی شهرستان چرداول را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

                     بهروز     نجفی
       رئیس  دادگستری شهرستان چرداول 

 

انتهای پیام

نظر شما