شناسهٔ خبر: 67291504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر:

عطر وجود شهدا باعث شده میان کانون ناامنی دنیا، امن‌ترین کشور دنیا باشیم

سرهنگ گل محمدی گفت: امروز عطر وجود شهدا است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون ناامنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی گل محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر  در دیدار با خانواده شهید علی اکبر هاتفی مجومرد، با نثار فاتحه و درود به روان پاک و مطهر شهیدان گفت: امروز اعماق رنجور قلب پدران و مادران شهدا بزرگترین سرمایه و سنگر امنیت کشور ماست.

وی افزود: چه عزتی امروز بالاتر از اینکه تمام قدرت‌های دنیا در مقابل عظمت شهدای ما حیران و سرگردان اند و ما نباید این نعمت را کم ارزش تلقی کنیم و غفلت کنیم در مقابل این روح بلندی که امروز در سر تا سر کشور ما گسترده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر، پدران و مادران شهدا را افتخار این کشور دانست و گفت: فرزند عزیز شهداء سر خود را بالا بگیریید و امروز با افتخار به وجود عزیزان و شهدای خود زندگی کنید و با معنویت این راه را به دیگران نشان دهید که شهداء و ایثار گران چه کردند، که امروز دنیا در مقابل عظمت اینان ذلیل و خوار شده است.

سرهنگ گل محمدی افزود:امروز عطر وجود شهدا است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون نا امنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است و این نعمت و سعادت جای آن را دارد که لحظه به لحظه همه ما سر بر آستان ربانی پروردگار بگذاریم و این نعمت بزرگ امنیت را که امروز حاصل خون عطر آگین شهدا است شکرگزار باشیم.

گفتنی است شهید علی اکبر هاتفی مجومرد در سال ۱۳۴۳ در اشکذر متولد و در سال ۱۳۶۲ در اثر انفجار مین در شهرستان بوکان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما