شناسهٔ خبر: 67291461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال از چه زمانی شروع می‌شود؟

خبرگزاری فارس

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: لیگ برتر به شرط فراهم شدن شرایط ورزشگاه‌ها از اواخر مرداد شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

 امیرحسین روشنک درمورد اتمام فصل فوتبالی کشورمان، اظهار داشت: با توجه به اینکه جام ملت‌ها، مرحله مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را در میانه راه داشتیم، فصل سخت و دشواری را سپری کردیم. با هر سختی بود تمامش کردیم. 

وی افزود: امیدوارم فصل خوبی را با یک برنامه‌ریزی بهتر در پیش داشته باشیم؛ همراه با موفقیت تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و نمایندگان ما در لیگ نخبگان.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد زمان شروع فصل آینده، گفت: طبیعی برای شروع فصل آینده یک برنامه‌ریزی انجام دادیم، اما همانطور که وزیر وزیر و ریاست فدراسیون گفتند، مقرر شده ابتدا ورزشگاه‌ها به شرایط برگزاری برسند و پس از آن فصل بعد را شروع کنیم. اگر قرار است VAR به شروع فصل بعد برسد، طبیعی است آنهم یکی از الزامات ما خواهد بود.

روشنک عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما برای شروع فصل بعد ۲۴ و ۲۵ مرداد است، اما به این شرط که شرایطی که گفتم محقق شود و بتوانیم ورزشگاه‌ها را برسانیم. در غیر اینصورت ممکن است لیگ با تأخیر شروع شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد، چون با این برنامه‌ای که در نظر داریم می‌توانیم لیگ را با فشار کمتری نسبت به فصل گذشته برگزار کنیم و در روز‌های پایانی هفته به انجام برسد. 

وی افزود: طبیعی است اگر لیگ دیرتر شروع شود، لیگ یک مقدار فشرده‌تر خواهد شد و ما از برنامه‌ریزی‌مان دور خواهیم شد.

نظر شما