شناسهٔ خبر: 67291419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حفظ انسجام، وحدت و استقامت در برابر استکبار جهانی اصل است

استاندار همدان با بیان اینکه حفظ انسجام، وحدت و استقامت در برابر استکبار جهانی اصل است گفت: شهدای جامعه اطلاعاتی در راه خداوند و در سکوت به مجاهدت می‌پردازند و گمنام به شهادت می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان شامگاه پنجشنبه با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون و مشاور وزیر اطلاعات در امور ایثارگران در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این یادواره نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده فراجا استان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظامی، امنیتی و انتظامی و جمع کثیری از مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان حضور داشتند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 179 شهید گلگون‌کفن جامعه اطلاعاتی استان، اظهار داشت: خون شهدای والامقام، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده و تکلیف ما حفظ این نظام الهی است، شهدای والامقام انتخاب می‌شوند و هر کسی توفیق شهادت را پیدا نمی‌کند.

وی بیان کرد: در روزگاری که دشمنان به کشور حمله کرده بودند، جوانان این مرز و بوم برای کسب رضای خدا و دفاع از وطن در مسیر ایثار و شهادت گام برداشتند و امروزه نیز طبق قضا و قدر الهی بعضی اشبه‌الناس به شهدا برای آیندگان باقی می‌مانند تا مسیر شهادت ادامه یابد.

استاندار همدان عنوان کرد: شهادت مسیری کوتاه برای دیدار خداوند است که در این میان جامعه اطلاعاتی نیز در راه خداوند و در سکوت به مجاهدت می‌پردازند و گمنام به شهادت می‌رسند.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: برای مانایی و پایداری نظام مقدس جمهوری‌اسلامی هیچ راهی جز انسجام، وحدت و استقامت در مقابل استکبار جهانی نداریم و هر قدم عقب نشینی باعث خسران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهار اصل مورد تأکید رهبری در انتخابات امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری است گفت: در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این اصول سرلوحه امور است.

انتهای پیام/

نظر شما