شناسهٔ خبر: 67291363 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد/ شرایط پرداخت وام

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام اولین مرحله وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و آخرین مهلت زمان ثبت‌نام را تا روز دوشنبه (۴ تیرماه) اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محسن تقیانی در این باره اظهارکرد: ثبت‌نام اولین مرحله وام‌ ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز شده و تا روز دوشنبه ( چهارم تیرماه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام پرداخت خواهد شد، تاکیدکرد: برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

وی همچنین درخصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (ششم تیرماه) اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و طی حدود یک هفته وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

نظر شما