شناسهٔ خبر: 67291233 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گلکسی اس 24 اولترا تجربه تماشای بازی های المپیک 2024 پاریس را متحول خواهد کرد

صاحب‌خبر -

طبق برنامه‌ای که سامسونگ برای بازی های المپیک 2024 پاریس در نظر گرفته است، گلکسی اس 24 اولترا تجربه تماشای این بازی‌ها را متحول خواهد کرد.

سامسونگ که به‌عنوان یکی از شرکای جهانی المپیک و پارالمپیک شناخته می‌شود، برای برگزاری بهتر المپیک 2024 پاریس با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و سرویس ضبط و پخش بازی‌های المپیک (OBS) همکاری می‌کند. در همین راستا بر اساس برنامه‌ای که این شرکت در نظر گرفته است، گلکسی اس 24 اولترا تجربه تماشای بازی های المپیک 2024 پاریس را متحول خواهد کرد.

طبق برنامه‌های سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا در به تصویر کشیدن مراسم افتتاحیه تاریخی روی رود سن و مسابقات قایقرانی المپیک، نقش اساسی دارد. در این مراسم، فرایند تصویربرداری از طریق گلکسی S24 اولترا با روشی بی‌سابقه انجام می‌شود.

سامسونگ که به‌عنوان شریک رسمی بازی‌های المپیک و پارالمپیک شناخته می‌شود، قصد دارد در بخش گوشی های هوشمند و تجهیزات محاسباتی از فناوری پیشرفته موبایل و اتصال 5G خود برای ارائه نمایی نزدیک‌تر از لحظات جشن و رقابت‌های نمادین استفاده کند. این تجربه کاملا جدید که با نوآوری‌های گلکسی سامسونگ امکان‌پذیر شده است، علاوه بر کمک به المپیک 2024 پاریس باعث خواهد شد تا میراث نوآوری سامسونگ در حمایت از بازی‌های المپیک و پارالمپیک گسترش پیدا کند.

گلکسی اس 24 اولترا گلکسی اس 24 اولترا

استفانی چوی، معاون اجرایی و رئیس بازاریابی بخش تجربه موبایل سامسونگ در این خصوص عنوان کرد فناوری موبایل‌های گلکسی سامسونگ در جوامع متصل امروزی باعث کمک به عمیق‌تر کردن و تحول روابط کاربر در سراسر جهان خواهد شد. سامسونگ که به‌عنوان شریک جهانی این بازی‌ها محسوب می‌شود، حدود سه دهه به خوبی اهمیت ایجاد و تحقق این ارتباطات معنادار در بازی‌های المپیک و پارالمپیک را درک کرده و اکنون طی همکاری نزدیک با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و سرویس ضبط و پخش بازی‌های المپیک (OBS) قصد دارد به تصویربرداری از این بازی‌ها کمک کند. فیلم‌برداری‌هایی با کیفیت بالا از المپیک 2024 پاریس باعث می‌شود تا هواداران در خانه‌های خود بتوانند بهتر هیجان این مسابقات را درک کنند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک حدود 1 ماه دیگر برای نخستین بار در خارج از استادیوم برگزار می‌شود. در این دوره از بازی‌ها قرار است 10 هزار و 500 ورزشکار در قایق‌هایی که به هر یک از کشورها اختصاص دارد، روی رود سن حرکت کنند. این رژه نمادین از پل اوسترلیتز (Austerlitz) آغاز خواهد شد، از یک مسیر 6 کیلومتری از مرکز پاریس می‌گذرد و پس از این‌که از برخی مکان‌های رسمی بازی های المپیک عبور کرد، در تروکادرو به پایان خواهد رسید.

ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد با گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ قصد دارد بیش از 200 دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس 24 اولترا را در جلو و کناره‌های هر یک از 85 قایق مراسم افتتاحیه نصب کند تا هواداران به هیجان این مراسم نزدیک‌تر شوند و همچنین نماهایی جذاب از واکنش‌های تماشاگران به این رویداد را مشاهده کنند. در این مراسم، فیلم‌ها به شکل HDR و با کیفیت بالا توسط گوشی های گلکسی اس 24 اولترا ثبت می‌شود و از طریق شبکه خصوص 5G با پشتیبانی شرکت مخابراتی Orange پخش خواهد شد.

اپراتور Orange به‌عنوان ارائه‌دهنده رسمی شبکه تلفن همراه در المپیک 2024 پاریس شناخته می‌شود که در طول رود سن، بیش از 12 آنتن 5G را نصب کرده و نخستین شبکه مستقل 5G در فرانسه را ایجاد خواهد کرد. این همکاری پیشگامانه باعث تضمین اتصال 5G یکپارچه می‌شود و در سراسر جهان نیز برای علاقه‌مندان، تجربه‌ای بی‌نقص را به‌همراه دارد.

گلکسی اس 24 اولترا گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ قصد دارد از گوشی های گلکسی اس 24 اولترا برای مسابقات قایقرانی مارسی نیز استفاده کند تا علاقه‌مندان بتوانند هیجان مسابقه را در کنار ورزشکاران مورد نظر خود تجربه کنند و به حال و هوای این رقابت‌ها نزدیک‌تر شوند.

مجریان این طرح با چالش‌های متعددی چون تضمین کیفیت ویدیوها، عملکرد اتصال در آب‌ و شرایط آب و هوایی مختلف، نظیر بادهای شدید و امواج بزرگ یا گرمایی شدید مواجه بودند؛ اما سرانجام طی چند ماه تحقیق و توسعه و آزمایش و همچنین همکاری نزدیک با OBS و Orange، این طرح با موفقیت اجرا شد. سامسونگ و شرکای آن با استفاده از ویژگی‌های لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) در دوربین گوشی گلکسی اس 24 اولترا و افزایش قدرت انتقال و نصب برج‌های رله در قایق تعقیب توانستند این چالش‌ها را رفع کنند تا بینندگان، یک تجربه پخش زنده یکپارچه را تجربه کنند.

Galaxy S24 Ultra Galaxy S24 Ultra

یانیس اگزارخوس، مدیرعامل OBS در این خصوص عنوان کرد همکاری با سامسونگ برای ما که به‌عنوان میزبان بازی‌های المپیک شناخته می‌شویم، بسیار هیجان‌انگیز است؛ زیرا این همکاری باعث می‌شود تا بتوانیم تصویری واقعی از المپیک 2024 پاریس را ارائه دهیم و تجربه تماشاگران و طرفداران بازی‌ها را متحول کنیم. میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان به‌کمک جدیدترین نوآوری موبایل سامسونگ می‌توانند روحیه، هیجانات و احساسات مراسم افتتاحیه و مسابقات قایقرانی را در کنار ورزشکاران محبوب خود به‌شکل زنده تجربه کنند.

تاریخچه حمایت سامسونگ از بازی‌های المپیک

این طرح به‌عنوان مرحله جدیدی از تعهد دیرنیه سامسونگ طی همکاری نزدیک با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) محسوب می‌شود. سامسونگ طی این همکاری به‌دنبال پیشبرد تحول دیجیتال و استفاده از فناوری‌های پیشرفته در بازی‌های المپیک است. این اهداف با ارائه جدیدترین نوآوری‌های گوشی های هوشمند برای ورزشکاران، هواداران و جامعه ورزش در سطحی وسیع، تحقق پیدا خواهد کرد.

گفتنی است همکاری سامسونگ با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در ابتدا در سال 1998 میلادی با برنامه «تماس با خانه» (Call Home) شروع شد؛ در آن زمان که محدودیت دسترسی به تلفن همراه وجود داشت، 2500 ورزشکار توانستند به‌شکل رایگان با خانواده‌های خود در کشورشان گفتگو کنند. سامسونگ با رونمایی از اپلیکیشن WOW یا Wireless Olympic Works به‌عنوان اولین سرویس رسمی اطلاع‌رسانی المپیک روی گوشی، توانست به این همکاری ادامه دهد.

اپلیکیشن WOW همچنین در بازی‌های المپیک آتن 2004 از طریق گوشی‌های Palm OS سامسونگ نیز به برگزارکنندگان بازی‌ها ارائه شد و در بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور 2010 نیز تمام مردم به آن دسترسی پیدا کردند. با این اپلیکیشن می‌شد به‌شکل مستقیم از طریق گوشی های موبایل به جدیدترین اخبار و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای دسترسی داشت.

سامسونگ در طول برگزاری بازی‌های المپیک به ارتباطات ورزشکاران و پرسنل نیز توجه داشته و در سال 1998 تا به امروز به‌طور کلی بیش از 120 هزار محصول همراه را به ورزشکاران و کارکنان این رویداد ارائه کرده است. گفتنی است جزئیات استفاده از توانمندی‌های فناورانه سامسونگ در رقابت‌های المپیک این دوره که باعث نزدیک‌تر کردن هواداران به ورزشکاران می‌شود، طی هفته‌های آیند به‌شکل کامل اعلام خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

نظر شما