شناسهٔ خبر: 67291016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه شهر الوند در جام رسانه امید شهرستان البرز؛

امیدآفرینی در جامعه مهمترین وظیفه رسانه‌هاست

حجت الاسلام مهدوی گفت: متاسفانه بعضی از رسانه‌ها نقاط منفی را پررنگ‌تر انعکاس می‌دهند؛ باید انتقادات سازنده بیان شود و با بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مردم را امیدوار به نظام مقدس اسلامی کنند.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، بزرگترین رویداد تولید محتوای امید آفرینی و پیشرفت شهرستان البرز با حضور فعالان رسانه و خبرگزاری‌ها در راستای جهاد تبیین، جهاد خدمت، امید آفرینی و پیشرفت در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در این مراسم عنوان کرد: در این دهه و روز بزرگ غدیر در بحث ولایت و امامت امیرالمومنین (ع) باید تمام تلاش خود را به کار ‌گرفته تا بتوانیم آنگونه که شایسته است معرفی کنیم؛ زیرا این روز بزرگترین عید شیعیان دنیاست.

وی اظهار کرد: در این روز جانشین پیامبر انتخاب و همه مردم عصر پیامبر او را تصدیق می‌کنند و اکنون اختلافاتی که در بین مومنان وجود دارد ناشی از انحرافی است که در غدیر اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: ما باید در بحث غدیر و آگاهی دادن به جامعه تلاش کنیم چون سعادت و عاقبت بخیری انسان در دنیا و آخرت وابسته به مسئله ولایت است اگر در بحث ولایت که در زیر سایه و زیر نور امیرالمومنین (ع) است کوتاهی شود، دچار اختلاف خواهیم شد.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: مردم شهرستان البرز با تمام توانشان پای کار غدیر، ولایت و جشن‌ها هستند و امسال در مجموعه شهرستان ۱۰ هزار اطعام داده خواهد شد که این امر در کشور بی‌سابقه است و در کنار بودجه‌هایی که شهرداری برای این امر اختصاص داده مردم هم چندین برابر این بودجه‌ها پای کار هستند و موکب‌های متعددی در شهرهای محمدیه، مهرگان، شریفیه و بیدستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مردم ما ولایت مدار و همراه با نظام و انقلاب هستند و همان گونه که در تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت با شکوه هرچه تمامتر حضور پیدا کردند در انتخابات هم حضور پرشوری خواهند داشت و رسانه‌ها در فرهنگسازی و حضور پرشور مردم در انتخابات جایگاه ویژه‌ای دارند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: شهرستان البرز در کنار شهرستان قزوین بالای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت داشته و اولین شهر صنعتی در کشور است که بالای ۵۰۰ شرکت و کارخانه صنعتی در آن وجود دارد و دارای ظرفیت‌های زیادی می‌باشد؛ ولی متاسفانه در بحث تولید و رونق بخشی به بحث اقتصاد کشور نتوانستیم آن را به خوبی انعکاس دهیم.

وی در پایان ابراز کرد: امیدوارم خبرهای امید بخشی توسط رسانه‌ها بازگو شود؛ متاسفانه بعضی از رسانه‌ها نقاط منفی را پررنگ‌تر و آن را انعکاس می‌دهند؛ انتقادات سازنده بیان شود؛ ولی باید رسانه‌ها با بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مردم را امیدوار به نظام مقدس اسلامی کنند.

انتهای پیام /۱۰۰۴

نظر شما