شناسهٔ خبر: 67290861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شکست دختران والیبال برابر کره/ ایران به نیمه نهایی نرسید

معصومه عبدالجوادی

تیم ملی والیبال دختران ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان ۲۰۲۴ مغلوب کره‌جنوبی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی‌پوشان دختر ایران از ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز (جمعه یک تیر) مقابل کره‌جنوبی قرار گرفتند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

شاگردان شعبان خمسه در سه ست پیاپی و با نتیجه ۱۰ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۲۵ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم باز بمانند.

ترکیب شروع کننده تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران را در این مسابقه معصومه قدمی، مبینا کریمی، یسنا آهنکوب‌رو، لعیا افزونی، هستی واحدی، یلدا جعفری تشکیل می‌دادند.

سیو کیت‌وا از ماکائو به عنوان داور اول و آنجلا از هند به‌عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند، همچنین ماندانا مطیعی به عنوان داور ذخیره در این مسابقه حضور داشت.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که با کسب یک پیروزی برابر فیلیپین و یک شکست برابر ژاپن مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها را کسب کرده بودند روز گذشته در اولین مسابقه خود در این مرحله، مغلوب چین تایپه شد و پس از نتیجه نگرفتن برابر کره‌جنوبی از صعود به جمع چهار تیم بازماند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران از ساعت ۶:۳۰ فردا (شنبه دوم تیر) جهت کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان خواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما