شناسهٔ خبر: 67290675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هیچ تیمی بهتر از اسپانیا وجود ندارد

مهرداد میرزایی

سرمربی تیم ملی اسپانیا تاکید کرد هیچ تیم بهتری از این تیم در یورو وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دور دوم مرحله گروهی در گروه D رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا به پایان رسید. اسپانیا که در دور نخست قاطعانه کرواسی را شکست داده بود بازی را هجومی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم ارسال ویلیامز با اشتباه کالافیوری تبدیل به گل خودی شد تا لاروخا بازی بزرگ را با همین یک گل به سود خود به پایان برساند.

لوئیس دلافوئنته پس از اینکه لاروخا توانست ایتالیا را شکست دهد گفت هیچ تیمی بهتر از اسپانیا وجود ندارد.

دلافوئنته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: این فقط برد نبود، فوتبالی که ما در مقابل قهرمان دوره قبل اروپا انجام دادیم بی نظیر بود. ما از نظر بدنی و تاکتیکی برتر بودیم. ما بر ایتالیا تسلط داشتیم و به خوبی بازی را کنترل کردیم و با موقعیت هایی که داشتیم باید بیشتر نیز گل می زدیم. هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد.  ما امشب پتانسیل تیم اسپانیا را دیدیم که تیمی مانند ایتالیا را چطور شکست می دهد. حالا باید قدم به قدم پیش برویم.

اسپانیا با ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف بعد از آلمان میزبان، دومین تیمی شد که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

او در بخش بعدی صحبت هایش نیز افزود: وقتی دور حذفی شروع می شود، جزئیات کوچک سرنوشت بازیها را رقم خواهد زد. هیچ تیم بهتری از اسپانیا وجود ندارد اما ما باید محتاط باشیم. قهرمانی در یورو کار آسانی نخواهد بود. تیم های دیگر ما را بهتر می شناسند اما من همچنان می گویم که اگر خوب کار کنیم، تیم بهتری از ما وجود نخواهد داشت.  به نظر من اسپانیا بهترین فوتبال جهان را دارد اما همه می دانیم که هنوز کاری انجام نداده ایم. باید محتاط و متواضع باشیم.

اسپانیا با این پیروزی ۶ امتیازی شد و دومین تیم صعود کننده به دور خذفی پس از آلمان لقب گرفت. ایتالیا با ۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما