شناسهٔ خبر: 67290638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش؛

درخواست بازیکنان پرسپولیس: اول مربی بعد تمدید!

برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به مدیران باشگاه اعلام کرده اند ابتدا تمرکزشان برای آوردن مربی جدید باشد و سپس برای تمدید قرارداد درخدمت باشگاه هستند تا خللی در روند مذاکرات با سرمربی جدید وارد نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به مدیران باشگاه اعلام کرده اند ابتدا تمرکزشان برای آوردن مربی جدید باشد و سپس برای تمدید قرارداد درخدمت باشگاه هستند تا خللی در روند مذاکرات با سرمربی جدید وارد نشود.

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا از این تیم به سراغ چند گزینه رفتند که در این میان، نام فنت شیپ هلندی بیشتر از سایر گزینه ها به پرسپولیس لینک شده بود.

در این میان نیز از والتر ماتزاری، سرمربی مشهور ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس نام برده می شد اما مدیران باشگاه مذاکره با این سرمربی را تکذیب کردند تا اینکه یکی از بزرگترین خبرنگاران دنیای فوتبال در خبری شبانه از توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی خبر داد.

جیانلوکا دی مارزیو که پیش از این نیز به عنوان یکی از نخستین منابع خبری از حضور آندره آ استراماچونی در استقلال خبر داده بود، دقایقی پیش اعلام کرد که والتر ماتزاری به ایران می رود و او سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما