شناسهٔ خبر: 67290099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

داشتن مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی به ارتقای نظام آموزش کمک می کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با مشارکت خیرین و ساخت مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی زمینه ارتقای کیفی فعالیتهای آموزشی مهیا می شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با مشارکت خیرین و ساخت مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی زمینه ارتقای کیفی فعالیتهای آموزشی مهیا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور حجت الاسلام علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، سردار آبنوش و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سعادتفر مدیرکل نوسازی استان، ملکی پور فرماندار قزوین و موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رستمی مدیرکل صمت و صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین  در تالار ایرانیان برگزار شد.

داشتن مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی به ارتقای آموزش کمک می کند

نقی سیاهکالی مرادی در این مراسم اظهارداشت: اگر خیرین کنار ما قرار نگیرند کار ما سخت می شود زیرا نیازها زیاد است و هنوز تا وضع مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: با همه مشکلات موجود اما در سطح کشور مشارکت خیرین مدرسه ساز استان قزوین شاخص بوده و در گزارشی که به رئیس جمهور شهید هم ارائه شد از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شد.
 
مدیرکل آموز و پرورش استان قزوین یادآورشد: اگر به چند عامل اثرگذار مانند روح و روان دانش آموز توجه شود و مدرسه استاندارد و در تراز نظام داشته باشیم می توانیم به ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک کنیم.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: همه باید کنار هم قرار گیریم تا وضعیت مدارس بهتر شود و نیازها را تامین کنیم.

داشتن مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی به ارتقای آموزش کمک می کند

این مدیر اضافه کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش به وضعیت مدارس خیرساز توجه بیشتری کنند و تاکید جدی داریم نام هیچ مدرسه خیرسازی تغییر نکند و هر سال در چند نوبت از خیرین دعوت کنید تا در همان مدرسه که خود ساخته اند حاضر شوند و وضعیت را ببینند و در جریان تحصیل دانش آموزان قرار گیرند.

سیاهکالی مرادی گفت: خیرین را در امور همان مدارسی که ساخته اند دخیل کنیم و امور مدرسه را با کمک خیرین پیش ببریم تا فعالیتها شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: از خدمات شما خیرین قدردانیم و یاد خیرین مرحوم شده را نیز گرامی می داریم.

داشتن مدارس استاندارد و در تراز نظام اسلامی به ارتقای آموزش کمک می کند

در ادامه از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما