شناسهٔ خبر: 67289741 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله ماموران پلیس آمریکا به خانه شهردار اوکلند

تهران- ایرنا- منابع خبری محلی آمریکا گزارش دادند که پلیس فدرال ایالات متحده ( اف‌ بی‌ آی) به خانه «شنگ تائو» شهردار اوکلند در ایالت کالیفرنیا حمله کرده اما هنوز دلیل این حمله و جزئیات آن مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از ای بی سی، پلیس آمریکا عصر پنجشنبه (به وقت محلی) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران با مجوز دادگاه به خانه تائو وارد شده‌اند. پلیس آمریکا هنوز جزئیات تحقیقات خود را منتشر نکرده ولی گفته می‌شود که این پرونده مربوط به خدمات پستی بوده است.

تائو قرار بود صبح پنجشنبه در مراسمی حاضر شود اما به دلیل حمله ماموران پلیس جلسه خود را لغو کرده بود.

هنوز انگیزه اصلی ماموران پلیس معلوم نیست ولی این حمله در شرایطی رخ داده که هزاران نفر روز چهارشنبه با امضای طوماری خواستار استعفای تائو از سمتش به عنوان شهردار شده‌ بودند.

سازمان دهندگان جمع آوری امضا علیه تائو، وی را به عدم صداقت متهم کرده و می‌گویند در زمان مسئولیت او آمار جرم و تخلف در منطقه افزایش یافته است. جمع کنندگان امضا خواستار استعفای تائو هستند.

همچنین یکی دیگر از مکان‌هایی که مورد حمله قرار گرفت، خانه «اندی دوونگ» فرزند «دیوید دوونگ» یکی از مسئولان شهرداری کالیفرنیا است که سال گذشته زمینه سفر تائو به ویتنام را فراهم کرده بود.

نظر شما