شناسهٔ خبر: 67289643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سنگ‌سفیدی: لیگ‌ برتر فوتسال پیشرفت کرده اما مشکل سخت‌افزار داریم

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: لیگ سال گذشته نسبت به فصول قبل‌تر رشد داشته است. ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: لیگ سال گذشته نسبت به فصول قبل‌تر رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص مراسم برترین‌های فوتسال ایران گفت: برگزاری مراسم‌های این چنینی با حضور رئیس فدراسیون و وزیر اتفاقی خوب است. این نشان می‌دهد خانواده فوتسال کنار هم هستند و می توانیم با اتحادمان به رشد این ورزش کمک کنیم.

وی افزود: من امسال با گیتی پسند قرارداد دارم. یک ماه است که تمرینات را شروع کرده‌ایم. حالا ازبدنسازی خارج شده‌ایم و به زودی وارد مسابقات می‌شویم.

بازیکن گیتی‌پسند در مورد شرایط لیگ توضیح داد: لیگ پارسال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشت اما هنوز در زیرساخت‌ها مشکل داریم. چه سرمایشی و گرمایشی و چه پخش تلویزیونی.

ملی‌پوش فوتسال ایران در مورد قرعه ایران در جام جهانی عنوان کرد: قرعه ما قرعه چندان سخت یا بیش از حد آسان نیست. امیدوارم به راحتی صعود کنیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل باید ایجاد شود، بتوانیم به جمع ۴ تیم برسیم. در مجموع قرعه متعادلی داریم و می‌توانیم از گروه صعود کنیم. 

انتهای پبام/

نظر شما