شناسهٔ خبر: 67289634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نویدکیا: زود است به سپاهان برگردم/ شاید در مس نمانم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید تجربیات بیشتری کسب کنم و زود است که به سپاهان برگردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا پس از برگزاری دیدار فینال جام حذفی و قهرمانی سپاهان در خصوص تشویق شدنش از سوی هواداران سپاهان گفت: آنها به من محبت داشتند و تشکر می‌کنم. سپاهان بازی خوبی انجام دادم و اگر آن گل ما مردود اعلام نمی‌شد شاید می‌توانستیم رقابت بهتری کنیم. باید به سپاهان تبریک بگویم. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند و چند روز گذشته یک بازی 120 دقیقه‌ای انجام دادند. سپاهان امروز بهتر از ما بازی کرد و به هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که حاشیه‌های اطراف مس و مشکلات مالی چقدر تیم او را اذیت کرد؟ اظهار داشت: خیلی. تا همین‌جا بچه‌های ما با جان و دل بازی کردند. خیلی مشکلات زیادی داشتیم، به مرور شرایط به دلیل نتایج‌مان بهتر شد و سعی کردند به لحاظ اقتصادی به تیم کمک کنند. کماکان این باشگاه به لحاظ مالی و مدیریتی مشکلاتی دارد. شرکت مس الان 4 تیم دارد که یک معضل است و باید این مشکل را حل کنند و اگر این اتفاق نیفتد شاید در سال‌های آینده نتوانند در لیگ برتر تیمداری کنند.

سرمربی مس در خصوص صحبت‌های هواداران سپاهان که گفته بودند بازی فینال برای ما دو سر برد هست و خیلی او را تشویق کردند، گفت: من سال‌ها در اصفهان بازی و با هواداران سپاهان زندگی کردم و افتخارات زیادی به دست آوردیم. الان برای آنها خوشحال و برای خودم و تیمم ناراحت هستم.  از هواداران مس هم تشکر می‌کنم که این همه راه را به تهران آمدند.

نویدکیا درباره اشتباهات بازیکنان مس مقابل سپاهان گفت: اشتباهات جزیی از فوتبال است و جذابیت فوتبال به این اتفاقات است. سپاهان خوب بازی کرد و باید به این تیم تبریک بگوییم.

وی درباره آخرین وضعیت قراردادش با مس و اینکه چند روز به مدیران این باشگاه فرصت می‌دهد و اینکه آیا پیشنهادی از تیم دیگری دریافت کرده است؟ یادآور شد: از این اخلاق‌ها ندارم قبل از اینکه مسابقات تمام شود با تیمی مذاکره کنم و بعد از آن اگر پیشنهادی بود درباره‌اش حرف می‌زنم. از مسی‌ها ممنون هستم، دلم می‌خواهد کار حرفه‌ای انجام دهم. اگر به جمع‌بندی برسیم با مس ادامه خواهم داد ولی اگر به جمع‌بندی نرسیم، نمی‌مانم. از لحاظ بازیکن کمبودهایی داریم که باید تقویت شویم. در نیم فصل گذشته 4-5 بازیکن از دست دادیم و خیلی سخت بود که تیم را جمع کنیم. تغییرات در مس بستگی به این دارد که چه وضعیتی در تیم به وجود می‌آید.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که ممکن است که فرصتی پیش بیاید و باز هم به سپاهان برگردد، گفت: فوتبال است و من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. باید ببینیم دیدگاه‌های من در آینده به درد سپاهان می‌خورد یا نه. فکر می‌کنم که هنوز برای برگشت به سپاهان زود است و باید تجربیات بیشتری کسب کنم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که این احتمال وجود دارد که در آینده در استقلال یا پرسپولیس هم مربیگری کند، گفت: سوالات سخت می‌پرسید. من نمی‌دانم، آنها قطعا خودشان بازیکنان خیلی بزرگی داشتند که مربیان بزرگی هستند. اگر منطقی بخواهیم بگوییم مربیان خودشان بیشتر می‌توانند به آنها کمک کند. چون در جو این دو تیم نبودم خیلی نمی‌توانم نظر بدهم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما