شناسهٔ خبر: 67289413 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۱ گردشگر بوکانی در واژگونی نیسان زخمی شدند

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در واژگونی خودروی وانت نیسان در ارومیه، ۱۱ گردشگر بوکانی مصدوم شدند

صاحب‌خبر -

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ساعت ۱۹ عصر امروز پنجشنبه در محور مرگور- دالامپر یک دستگاه خودروی وانت نیسان جونیور حامل گردشگران بوکانی از کوه منحرف و واژگون شد و ۱۳ حادثه دیده و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی ادامه داد: ۳ تیم امدادی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا ارومیه، خانه‌های هلال روستا‌های براسب و دیزج مرگور بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی این حادثه ۱۱ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس اورژانس آذربایجان‌غربی نیز در این باره به خبرنگاران گفت: عصر امروز به دنبال تماس با مرکز پیام اورژانس آذربایجان‌غربی مبنی بر واژگونی نیسان با تعداد سرنشینان زیاد در ارتفاعات دالامپر، واحد‌های فرماندهی عملیات اورژانس سریعا ۲ دستگاه آمبولانس سبک، اتوبوس آمبولانس و بالگرد را به محل حادثه اعزام کردند.

دکتر فرزین رضازاده اضافه کرد: تعداد هشت مصدوم که توسط حاضرین به پایین کوهپایه منتقل شده بودند، با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

وی ادامه داد: تعداد سه نفر از سرنشینان نیز به دلیل اینکه آسیب جدی نداشتند حاضر به انتقال به مرکز درمانی نشدند.

رییس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بالگرد اورژانس نیز در نزدیکی محل حادثه فرود آمده بود، اما به دلیل عدم نیاز انتقال مصدومین با بالگرد، ماموریت آن لغو شد.

نظر شما