شناسهٔ خبر: 67289397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موتورسیکلت‌‌های توقیفی در کردستان ترخیص می‌شوند

رئیس پلیس راهور کردستان از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در کردستان خبر داد و گفت: در اجرای ابلاغیه صادره از فراجا همچنین دستور ریاست محترم پلیس راهور فراجا و به منظور ارتقای رضایت‌مندی عمومی، طرح ترخیص موتورسیکلت‌هایی که به هر دلیلی غیر از توقیفات دارای دستور قضایی در پارکینگ‌ها هستند اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح ترخیص فوق‌العاده موتورسیکلت‌ها از عید قربان تا عید غدیر خم اجرا می‌شود. به واسطه این اعیاد هم‌استانی‌های عزیزمان می‌توانند با استفاده از مزایا و تسهیلات بیشتری موتورسیکلت‌های خودرا از پارکینگ‌ها ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان تصریح کرد: به پلیس راهور کلیه شهرستان‌ها ابلاغ شده تا با رفع موانع ترخیص در چارچوب قانون، تقویت ستادهای ترخیص در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته با احراز مالکیت امور ترخیص انجام شود.

همتی‌زاده در خصوص هزینه پارکینگ عنوان کرد: تا حد امکان با تعامل با بخش خصوصی طرف قرارداد مساعدت‌های لازم اعمال خواهد شد کما اینکه این فرصت بهترین زمان برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان درباره دیگر مزایای طرح ترخیص عید تا عید موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ هستند، اذعان داشت: کسانی که موتورسیکلت‌هایشان دارای جرایم تخلفات رانندگی است، می‌توانند از طرح تقسیط جرایم نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/486/

نظر شما