شناسهٔ خبر: 67289259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پس‌لرزه‌ دعوای جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ «شهاب اسفندیاری» کیست؟/ ویدئو و تصاویر پس‌لرزه‌ دعوای جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ «شهاب اسفندیاری» کیست؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، «شهاب اسفندیاری» با اتهام‌زنی به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» در برنامه میزگرد فرهنگی انتخاباتی صداوسیما در آنتن برنامه زنده تلویزیونی، خبرساز شد. «شهاب اسفندیاری» اکنون ریاست دانشکده صداوسیما را بر عهده دارد و برای انتخابات ۱۴۰۳، به عنوان کارشناس میزگرد فرهنگی کاندیداهای

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، «شهاب اسفندیاری» با اتهام‌زنی به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» در برنامه میزگرد فرهنگی انتخاباتی صداوسیما در آنتن برنامه زنده تلویزیونی، خبرساز شد. «شهاب اسفندیاری» اکنون ریاست دانشکده صداوسیما را بر عهده دارد و برای انتخابات ۱۴۰۳، به عنوان کارشناس میزگرد فرهنگی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند.

واکنش‌ها به تنش و درگیری «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد.

«شهاب اسفندیاری» متولد سال ١۳۵۶، در «اصفهان» است که با شروع فرآیند تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان کارشناس میزگرد فرهنگی انتخاب شد.

شهاب اسفندیاری میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

روز گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، برنامه میزگرد فرهنگی صداوسیما با حضور «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما برگزار شد؛  «سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» همراهان و مشاوران مسعود پزشکیان در این میزگرد بوند؛ «شهاب اسفندیاری» و «حسین انتظامی» نیز کارشناسان تخصصی این میزگرد فرهنگی بودند.

در جریان مناظره میان «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، در روز چهارشنبه «۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳»، اتفاق عجیبی رخ داد که منجر به خروج «محمد فاضلی» از برنامه زنده تلویزیونی شد. این اتفاق، با سوال جنجالی «شهاب اسفندیاری» کلید خورد؛ این دعوای لفظی که به سرعت ترند شد.

در جریان میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» که «چهارشنبه، 30 خردادماه» برگزار شد، «محمد فاضلی» مشاور همراه مسعود پزشکیان، در اقدامی جنجالی، و در برنامه زنده تلویزیونی، از سالن خارج شد.

این اقدام هنگامی صورت پذیرفت که «شهاب اسفندیاری»، کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی صداوسیما، صحبت‌هایی را مبنی بر اخراج «محمد فاضلی» از دانشگاه مطرح کرد.

شهاب اسفندیاری

این صحبت‌های  «شهاب اسفندیاری» با واکنش شدید «محمد فاضلی» مواجه شد و در نهایت، منجر به خروج او، با وجود پخش زنده این میزگرد فرهنگی، از سالن برنامه شد.

پس‌لرزه تنش بین مشاور پزشکیان و شهاب اسفندیاری روی آنتن زنده تلویزیون

میزگرد فرهنگی انتخابات ریاست جمهوری «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، «محمد فاضلی» و «محمد بهشتی» دو مشاور او برگزار شد، با یک جنجال پایان یافت.

محسن برهانی، حقوقدان در واکنش به این اتفاق نوشت: «به عنوان معلمی که داغ دانشگاه را چشیده است. دکتر فاضلی را درک می کنم ولی اگر جای ایشان بودم، صبوری پیش می‌گرفتم و در دام کارشناس نمی‌افتادم.

اما یادمان باشد که شروع‌کننده ظالم‌تر است. (البادی‌اظلم) کارشناس مغالظه و مساله را شخصی کرد.»

شهاب اسفندیاری میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

منبع: sharghdaily-934783

نظر شما