شناسهٔ خبر: 67289161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره هلند: امباپه بهترین بازیکن جهان است!

جورجینیو واینالدوم، هافبک تیم ملی هلند، کیلیان امباپه را بهترین بازیکن حال حاضر جهان معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های هلند و فرانسه فرداشب در چارچوب رقابت‌های گروه D یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی فرصت رویارویی جورجینیو واینالدوم، بازیکن سابق پاری سن، با کیلیان امباپه خواهد بود که شاید فرداشب با ماسک مخصوص در زمین حضور داشته باشد. واینالدوم هم تیمی سابق خود را به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر جهان معرفی می‌کند.

جورجینیو واینالدوم در مورد روحیه تیم ملی هلند پیش‌ از بازی فردا گفت: "مطمئناً تعادل خوبی وجود دارد، چه در زمین و حتی در خارج از زمین. بازیکنان جوان‌تر و باتجربه‌ها خیلی خوب با یکدیگر برخورد می‌کنند. البته، همیشه باید منتظر بمانید و ببینید که اوضاع در طول یک تورنمنت چگونه پیش می‌رود، چون برخی همیشه به نتایج نگاه می‌کنند، اما من می‌توانم بگویم که قطعاً جو خوبی در تیم ما وجود دارد."

احساس حضور در تیم به عنوان یک بازیکن باتجربه‌؟

اغلب این را از من می‌پرسند. صادقانه بگویم، من اینطور به مسائل نگاه نمی‌کنم. فقط سعی می‌کنم خودم باشم. خوش شانس هستم که بازیکنان من را همان‌طور که هستم می‌پذیرند، بنابراین واقعاً مجبور نیستم کار اضافی انجام دهم. در زمین نوعی مدیریت می‌کنم و در جایی که می‌توانم به تیم کمک می‌کنم، اما این کاری است که همیشه انجام داده‌ام. چیز جدیدی نیست."

2045966

رویارویی با فرانسه؟

این بازی یک چالش بزرگ است. ما در مسابقات مقدماتی مقابل آن‌ها بازی کردیم و متاسفانه در هر دو بازی شکست خوردیم. در آن بازی‌ها می‌توان کیفیت آن‌ها را دید، چه به‌صورت تیمی و چه به‌صورت انفرادی. اما در یک تورنمنت همیشه متفاوت است. ما فقط باید خودمان را باور کنیم.

هم تیمی‌ بودن با کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن؟

تصور من از او احتمالاً مثل همه است. او شاید بهترین بازیکن حال حاضر جهان باشد. کاری که او در زمین انجام می‌دهد خود گویای همه چیز است. زمانی که من در پاریس بودم، دور از تمرین و روزهای مسابقه، با هم بودیم. مرتب همدیگر را می‌دیدیم. ما دوستی خوبی داشتیم و از آن زمان با هم در ارتباط هستیم.

نظر شما