شناسهٔ خبر: 67349412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایگور تودور:

مطمئنیم کرواسی ایتالیا را شکست می‌دهد!

ایگور تودور، سرمربی سابق لاتزیو، امیدوار است تیم ملی کرواسی در بازی امشب ایتالیا را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایتالیا امشب در دور پایانی مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف تیم ملی کرواسی خواهد رفت.

ایتالیا در بازی اول آلبانی را شکست داد و مقابل اسپانیا در دومین بازی شکست خورد. کرواسی هم در بازی اول مقابل اسپانیا شکست خورد و در بازی دوم مقابل آلبانی با تساوی رسید.

با توجه به بازی امشب کرواسی و ایتالیا، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به سراغ ایگور تودور، سرمربی فصل گذشته لاتزیو، رفت. تودور که سابقه کار در فوتبال ایتالیا را دارد، سال‌های پیراهن تیم ملی کرواسی را به تن داشت.

او درباره عملکرد ایتالیا در دو بازی گذشته گفت: "دو برداشت بسیار متفاوت دارم. در اولی یعنی مقابل آلبانی، عملکرد خوبی داشته و شایسته پیروزی بودند. در بازی دوم، مقابل اسپانیا، عملکردی که دیدم در سطح ایتالیا نبود."

2047257

تحلیل باخت مقابل اسپانیا؟

تعجب‌انگیز بود، ایجاد انگیزه در تیم دشوار بود. اسپانیا بسیار قوی است، اما همه انرژی بیشتری از ایتالیا انتظار داشتند. به دلایل تاکتیکی نمی‌پردازم، اما مطمئن بودم تفاوتی که در زمین بین دو تیم می‌دیدم، واقعی نیست.

کرواسی در یورو 2024؟

بدون شک، همه هواداران از نتایج تا حدودی ناامید شده‌اند چون در دو بازی ما فقط یک امتیاز کسب کرده‌ایم. با این حال، همه ما هنوز امید داریم، مطمئن هستیم که ایتالیا را شکست می‌دهیم و به جلو حرکت می‌کنیم. از سال 2018 این تیم به نتایجی رسیده که تکرار آن برای کشوری با چهار میلیون جمعیت، غیرممکن است. به همین دلیل است که مردم ما نسبت به آن‌ها قدردان هستند و بازیکنان را درک می‌کنند.

نظر شما