شناسهٔ خبر: 67288971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره دانمارک: با انگیزه بازی با انگلیس صعود می‌کنیم!

آندریاس اسکوف اولسن، مهاجم تیم ملی دانمارک، می‌گوید آنها با انگیزه‌ای که در بازی با انگلیس به دست آوردند، شانس خوبی برای صعود به دور حذفی یورو ۲۰۲۴ دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی دانمارک و انگلیس به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل هری کین برای سه‌شیرها و هیولمند برای دانمارک، با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید.

دانمارک در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و با سبک بازی جذاب و موقعیت‌های خوب گلزنی می‌توانست برنده بازی شود اما درنهایت تنها موفق به کسب یک تساوی شدند.

اندریاس اسکوف اولسن، مهاجم دانمارکی‌ها، پس از بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. او در این باره گفت: «ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. انرژی فوق‌العاده‌ای داشتیم. فکر می‌کنم در بیشتر زمان بازی برتری داشتیم. ما دوئل‌ها را بردیم و فرصت‌هایی برای کسب سه امتیاز بازی داشتیم.»

اولسن سپس به اهمیت این نمایش برای تیم اشاره کرد و گفت: «همه امروز فوق‌العاده بودند. این نمایش برای ما بسیار لازم بود. مدتی بود که به دنبال ثبت چنین عملکردی بودیم. امروز بهترین زمان برای این نمایش بود. حالا می‌توانیم با انگیزه‌ای که در این بازی گرفتیم به سراغ بازی آخر و صعود به مرحله حذفی برویم.»

2045964

نظر شما