شناسهٔ خبر: 67288889 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لزوم افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: اکنون ۸۲ هزار مسجد در کشور وجود دارد، گفت: باید تعداد کانون های فرهنگی نیز به همین میزان افزایش یابد. رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: اکنون ۸۲ هزار مسجد در کشور وجود دارد، گفت: باید تعداد کانون های فرهنگی نیز به همین میزان افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حجت اسلام والمسلمین کمال خداداده بعدازظهر امروز پنجشنبه در آیین آغاز به کار طرح ملی مسجد کانون نشاط که در مسجد رجایی شهر کرج با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: طرح جدید پیوند مساجد و مدارس با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کشور کلید خورد.

وی افزود: این طرح که امروز در استان البرز کلید خورد یک برنامه جدید است که بر اساس آن سه هزار مدرسه همجوار مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در اختیار مساجد قرار می گیرند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورضمن گرامیداشت یاد خاطره رییس جمهور شهید تصریح کرد: با حمایت دولت سیزدهم باز آفرینی، نوسازی و توسعه هفت هزار کانون فرهنگی مساجد که در عرصه تربیت و آموزش نوجوانان فعالیت دارند در دست اقدام قرار گرفته و بخش زیادی از آن انجام شده است.

وی متذکر شد: اکنون ۸۲ هزار مسجد در کشور وجود دارد، که باید به نسبت آن تعداد کانون های فرهنگی نیز، افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما