شناسهٔ خبر: 67288769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تامین اعتبار جشنواره‌های ملی از اعتبارات استانی ممنوع است - اکونی

اقتصاد ایران: سنندج-رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: تأمین اعتبار برگزاری جشنواره‌های ملی در استان از محل اعتبارات استانی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی عصر پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: حداقل حقوق کارکنان در قانون بودجه امسال ۱۰ میلیون تومان است، و بر همین اساس در قانون بودجه ۱۴۰۳ تأمین اعتبار برگزاری جشنواره ملی از محل اعتبارات استانی ممنوع است.

وی افزود: کردستان به لحاظ بیشترین میزان درصد افزایش اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۳ رتبه سوم کشور را دارا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اعلام کرد: الزام بند ج ماده ۳۸، بند الف تبصره ۱۱، بند ب تبصره ۱۳ از جمله الزاماتی است که اجرای آنها منوط به ابلاغ برنامه هفتم است.

محمدی عنوان کرد: برنامه هفتم توسعه هم فعلاً رسماً ابلاغ نشده و برخی از الزامات قانون بودجه هم موکول به این برنامه شده است.

وی گفت: مجاز به افزایش تعداد نیروهای شرکتی و جایگزینی نیستیم و انجام این کار ممنوع است و اعتبارات امسال استان در حوزه هزینه‌ای نسبت به سال ۱۴۰۲، ۳۵.۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ نفر استخدامی جدید در سال گذشته در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شدند.

محمدی یادآورشد: در حوزه میزان اعتبارات هزینه‌ای کردستان رتبه ۱۶ و به لحاظ بیشترین درصد افزایش رتبه سوم کشور را داریم.

وی خاطرنشان کرد: بر مبنای قانون بودجه تأمین یک درصد اعتبارات پژوهشی امسال بر عهده دستگاه‌های اجرایی است.

برچسب‌ها:

نظر شما